آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغویژه

دیدار جمعی از شخصیت‌های علمی، رسانه‌ای و نمایندگان احزاب و تشکل‌های مردمی جمهوری آذربایجان با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

پیش ازظهر امروز جمعی از شخصیت های علمی، رسانه ای ونماینده گان احزاب و تشکل های مردمی با حضور در دفتر حضرت آیت الله سید حسن عاملی با وی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با خیرمقدم به میهمانان حاضر و گرامیداشت سالروز فاجعه خوجالی گفت:جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم جمهوری آذربایجان بوده و در دروان مختلف از آنها حمایت کرده و مطمئنا از این به بعد نیز تنها کشوری خواهد بود که از منافع جمهوری آذربایجان دفاع خواهد کرد.

ایشان با اشاره به حمایت های ایران از جمهوری آذربایجان در جنگ قره باغ با ارمنستان گفت:ما همیشه در هر حال در کنار مردم آذربایجان بوده و از این بعد نیز خواهیم بود.

حضرت آیت الله سید حسن عاملی در ادامه با اشاره به دیدارش با سفیر جمهوری آذربایجان در چند روز گذشته فرمودند: هیچوقت در ابتداء از طرف کشور ما سخنی بر علیه جمهوری آذربایجان بلند نشده است و عده ای در آن سوی مرز که به قطع یقین از سوی رژیم صهیونیستی اجیر گردیده اند  پیش قدم بوده و هر زمان که مشاهده می کنند روابط دو کشور به سوی مستحکم تر شدن است با سخنان نسنجیده خود به دنبال تفرقه افکنی هستند.

ایشان تاکید نمودند ما به دو چیز حساس هستیم؛ اول اینکه به ایران، تاریخ و ملت آن اهانت شود و دوم اینکه مفاهیم قدسی و دینی ما در آنجا مورد اهانت واقع شود. ما به غیر از این دو مورد سخن دیگری نداریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا