آذربایجاناخبارروسیه

دیدار الهام علی اف با وزیر دفاع روسیه

رئیس جمهور آذربایجان الهام علی اف در 14آگوست باوزیر دفاع روسیه دیدار وگفتگو کرد .
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از Oxu.Az، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه سفر  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به آذربایجان ودیدارش با الهام علی اف را موفقیت آمیز دانست و ازعلاقه مندی و مذاکره بین دو کشور در زمینه های گوناگون از جمله همکاری های نظامی وفنی نظامی را ابراز داشت.
الهام علی اف در جلسه اش با وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که در دیدار سران دو کشورابراز علاقه طرفین به برقراری روابط در سطح بالاوهمکاری های دو جانبه و همچنین در حوزه های مختلف را بیان کرد وحل مشکلات وامنیت منطقه با همکاری دو کشور را امکان پذیر دانست.
رئیس جمهور آذربایجان در ادامه به برگزاری مسابقات بین المللی ارتش در روسیه وهمچنین حضور تیم ارتش آذربایجان در این مسابقات اشاره کرد وگفت موفقیت تیم قابل قبول است.رئیس دولت پیروزی تیم ارتش روسیه در این بازیها را تبریک گفت.
الهام علی اف در دیدار وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو  سفر ایشان به آذربایجان را چشم اندازهمکاری های نظامی وفنی نظامی بین دو کشور دانست وابراز اطمینان داد به مذاکرات انجام شده کمک میکند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه  سفر اخیر ولادیمیر پوتین به آذربایجان وبرگزاری جلساتش با الهام علی اف از اهمیت روابط دو جانبه از جمله همکاری نظامی وفنی نظامی وبر گسترش این روابط تاکید کرد.
سرگئی شویگو رضایت خود را از مشارکت نیروهای مسلح آذربایجان در بازیهای ارتش ها را دانست و آنرا مثبت ارزیابی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا