آذربایجاناخباراردبیلایران

دیدار استاندار اردبیل با رییس اداره مسلمانان قفقاز

مجید خدابخش استاندار  اردبیل که در رأس هیأتی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است با الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز  دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آذرتاج ،در این دیدار رئیس اداره مسلمانان قفقاز ،  توضیحاتی در خصوص  روابط دوستانه  و صمیمانه ای که درطول تاریخ بین دو کشور وجود دارد توضیحاتی را ارائه نمود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد که ایران در مناقشه قره باغ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کمک های فراوانی به آذربایجان کرده است و همچنین از حمایت ایران برای حل  مسالمت آمیز مناقشه قره باغ کمال رضایت و قدردانی را کردند.
در ادامه مجید خدا بخش با تبریک بیست و پنجمین سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان ،از افزایش روابط دوستی بین دو کشور خبر داد و از توسعه روابطی که بین مردم دو کشور وجود دارد نیز مطالبی را بیان کرد و تلاش های که برای افزایش روابط بین دو کشور از سوی هر دو کشور همسایه قابل مشاهده می باشد،ابراز خشنودی کردند .
در ادامه این دیدار الدار ابراهیم اف معاون سیاسی مجلس جمهوری آذربایجان از افزایش روابط بین دو کشور و همچنین از توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور نیز ابراز رضایت کردند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا