آذربایجاناخبار

دولت جمهوري آذربايجان، امام جماعت پيشين مسجد امام خميني (ره) را ممنوع الخروج کرد

ماموران گمرک آستاراي جمهوري آذربايجان به هنگام سفر حاج معصوم نوروزوف، امام جماعت پيشين مسجد امام خميني (ره) روستاي «بلبله» در حومه باکو به ايران براي زيارت حرم امام رضا (ع) در مشهد و نيز ديدار با فرزند طلبه اش در قم ، اعلام کردند وي اجازه خروج از جمهوري آذربايجان را ندارد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، ماموران گمرک جمهوري آذربايجان با اعلام اينکه يکي از « ساختارهاي قدرت » در اين کشور، ممنوعيت خروج امام جماعت پيشين مسجد امام خميني (ره) را صادر کرده است، از اعلام هرگونه جزيياتي درباره آن خودداري کردند.
ماموران گمرک جمهوري آذربايجان در تابستان گذشته نيز به روح الله نوروززاده، فرزند حاج معصوم نوروزوف که به تحصيل علوم ديني در حوزه علميه قم مشغول است، اجازه ورود به جمهوري آذربايجان را نداده، اعلام کرده بودند ورود وي به اين کشور ممنوع شده است.
همسر روح الله نوروززاده از ادارات اجرايي ذيربط در اين باره استعلام کرده است و اين ادارات نيز ممنوعيت ورود اين طلبه به جمهوري آذربايجان را تاييد کرده اند.
حاج معصوم نوروززاده، پدرخانم حاج آبگل سليمانف، موسس «جمعيت ديني ارزش هاي ملي – معنوي» جمهوري آذربایجان است که به 12 سال زندان محکوم شده و در حبس به سر مي برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا