آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانقره باغ

در دیدار سفیر ایران در باکو با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان مطرح شد، تاکید بر توسعه همکاری‌های نظامی میان ایران و جمهوری آذربایجان

سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در دیدار با “ذاکر حسن اف” وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر توسعه همکاری‌های نظامی میان دو کشور تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز،  سایت رسمی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز اعلام کرد، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو، با “ذاکر حسن اف” وزیر دفاع جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کردند.
در این گزارش آمده است: در این دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ضمن اعلام تشکر و رضایت از حمایت ایران از موضع این کشور در جنگ اخیر قره باغ به تأثیر مهم دیدار‌های میان رؤسای جمهور دو کشور و ادامه توسعه روابط و همکاری‌های نظامی میان دو کشور تأکید کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ اخیر از سوی خود و دولت جمهوری اسلامی ایران، ضمن طلب رحمت برای جانباختگان تمامیت ارضی آذربایجانی برای مجروحان این جنگ آرزوی شفا کرد.
وی در ادامه افزود: در طول مدت خدمتش از هیچ تلاشی برای توسعه روابط بین دو کشور دریغ نخواهد کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: توسعه همکاری‌های نظامی بین دو کشور عامل مهمی در تأمین امنیت منطقه است.
در این نشست وضعیت فعلی همکاری‌های نظامی آذربایجان و ایران، چشم انداز توسعه روابط در زمینه‌های نظامی – فنی، آموزش-نظامی و پزشکی- نظامی و مشکلات منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا