آذربایجاناخبار

حزب اسلام جمهوری آذربایجان، اقدام آمریکا علیه قدس را محکوم کرد

حزب اسلام جمهوری آذربایجان ، اقدام آمریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از  پایگاه اینترنتی « اسلام – آذری» ، در بیانیه حزب اسلام آمده است : « اقدام دونالد پرامپ، رییس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل، تضادی است که از بی اعتنایی به دنیا، بی احترامی به جهان اسلام و تلاش برای آزمودن بشریت نشأت می گیرد. این اقدام غیرمعقول، با برهم زدن اوضاع دنیا، پایان عمر اسراییل و آمریکا را تسریع می کند. »
«حزب اسلام » جمهوری آذربایجان تاکید کرده است : « قدس قبله نخست مسلمانان و پایتخت تاریخی فلسطین است و رژیم حقوقی اش را که سازمان ملل نیز آن را به رسمیت شناخته است، دارای مصونیت است.»
«حزب اسلام » جمهوری آذربایجان افزوده است : « این تصمیم ترامپ، ضربه ای را که آمریکا به صلح جهانی وارد می کند، با شفافیت عیان کرده است. دیگر، به هیچ سندی احتیاج نیست که اثبات کند آمریکا صادر کننده جنگ در جهان است. آمریکا که سال ها ماموریت حل مناقشه فلسطین – اسراییل را به عهده گرفته بود، نهایتا ماهیت واقعی خود را بروز داد و دم خروس مشاهده شد.»
حزب اسلام جمهوری آذربایجان افزوده است : «‌ملت های دنیا و از جمله کشور ما باید از این اشتباهات آمریکا نتیجه گیری و بطور فوری ، اوضاع را بررسی کنند. حزب اسلام جمهوری آذربایجان ملت های صلح دوست جهان و دولت های مسلمان را به اعلام اعتراض خود به این اهانت دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا علیه بشریت و قطع رابطه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی با این قاره شر و به انزوا کشاندن آمریکا به منظور تامین صلح و امنیت در جهان فرا می خواند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا