اخبارارمنستان

جو امنیتی در ارمنستان حاکم شد ؛درگیری بین مخالفین رئیس جمهور و پلیس در ایروان

در جریان درگیری بین مخالفین رئیس جمهور و پلیس ارمنستان در مرکز ایروان، 8 افسر پلیس مجروح شدند و 37 نفر از معترضان نیز بازداشت شدند، در بین مصدومین این درگیری بک نوجوان 16 ساله نیز به چشم می خورد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،به نقل از آپا، دیشب در میدان آزادی مرکز ایروان در نتیجه درگیری بین مخالفین رئیس جمهور و پلیس 37 نفر بازداشت شدند. افرادی که در این درگیری دستگیر شدند، هنوز در بازداشت به سر می برند.

دهها نفر به رهبری شانت هارتوریان رهبر یک گروه ملی افراطی سه شنبه شب در ایروان به بسوی مقر رئیس جمهوری ارمنستان تظاهرات کردند که منجر به زد و خورد شدید با پلیس شد.

در جریان این درگیری 8 افسر پلیس مجروح شدند که یکی از آنها به ضرب چاقو در بیمارستان بستری شد.علاوه بر این، یک نوجوان 16 ساله در این درگیری ها مجروح شده است.

درگیری زمانی آغاز شد که پلیس اجازه نداد تظاهرکنندگان بسوی مقر ریاست جمهوری حرکت کنند.

تظاهر کنندگان با شعار “ما انقلاب می کنیم” خواستار استعفای رییس جمهور سرکژیان شدند. در این درگیری ها تظاهرکنندگان چوب بدست ،‌ بسوی پلیس مواد منفجره پرتاب کردند.

پلیس در بیانیه ای به  مطبوعات ارمنستان اعلام کرد: طرفداران شانت هارتوریان در مرکز ایروان بدون هماهنگی در خیابان ها اعتراض می کردند که پلیس آنها را برای جلوگیری از اختلال در نظم عمومی دستگیر کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا