اخباراردبیل

جریان تکفیر، حرکت ضد آمریکایی بیداری اسلامی را به جنگ بین مسلمان ها منحرف کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در خطبه‌های امروزاز فعالیت پانصد شرکت لیزینگی در کشور و تحت نظارت بودن فقط 30 شرکت از آنها توسط بانک مرکزی انتقاد کرد.

حضرت آیت الله عاملی اظهار داشت: در اثر عدم نظارت بر این شرکت ها، آنها از جهت درصدهای مأخوذه، کاملا فعال ما یشاء هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها، تشکیل شدن گروه داعش را از سیئات نابخشودنی آمریکا و اروپا و عربستان برشمرد و اظهار داشت: هرچقدر زمان می گذرد مأموریت های خطرناک این گروه آشکارتر و بیش تر می شود. در نتیجه هم حیثیت کشورهای تشکیل دهنده و اجرا کننده از بین می رود و هم فکر وهابیت به عنوان خمیر مایه اعتقادی این گروه متزلزل می گردد. از آن طرف اهمیت و عظمت انقلاب اسلامی که با این نیروهای خونریز و نامحرم با بشریت در گیراست بیش تر می گردد.

نمانیده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری داعش را دارای پنج مأموریت ویرانگر دانست و به بخشی از آنها اشاره کرد.

وی گفت: ایجاد اسلام هراسی اولین مأموریت این گروه تروریستی است. از این جهت علاوه بر اسلام هراسی، فضای ناامنی برای اقلیت های مسلمان در کشورهای دیگر درست شده و غرب از طریق داعش درصدد ایجاد مهاجرت برای اقلیت های مسلمان است.

وی افزود: غرب حیات خود را در اسلام هراسی می بیند و این مأموریت را به داعش و گروه های متولد از فکر وهابیت سپرده اند و الحق که آنها نیز خوب ایفاء نقش می کنند.

بدعت هایی مانند سوزاندن انسان های بی گناه، جهاد نکاحی، برده گرفتن ناموس مردم، فروش ناموس مردم، زنده به گور کردن انسان های بی گناه و… ضربات سنگینی را بر جایگاه بین المللی اسلام وارد کرده است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: سر انتشار فیلم این جنایات هولناک از طرف داعش برای رسیدن آنها به مقصد اصلی یعنی اسلام هراسی است.

وی گفت: اصرار غربی ها به اینکه از داعشی ها با عنوان دولت اسلامی تعبیر می کنند و اصرار دولت های اروپایی به اینکه داعش نماینده یک و نیم میلیارد مسلمان است، همه در مسیر اسلام هراسی است.

وی افزود: داعشی ها برای تعمیم اسلام هراسی به کل دنیا مأموریت پیدا کرده اند که با سر بریدن خبرنگاران ژاپنی، اسلام هراسی را در آسیای شرقی نیز منتشر کنند.

نمانیده ولی فقیه در استان مأموریت دوم آنها را ایجاد شکاف و نفرت بین ادیان دانست و گفت: بالاترین نفع در جنگ ادیان برای غربی هاست. روی همین اساس هفته گذشته آنها 20 مسیحی بی گناه را در لیبی سربریدند.

وی پیام هفته گذشته داعش برای مسلمانان اروپا و غروب را که آنها به جنگ با مسیحیان دعوت می کرد، در راستای شعله ور ساختن جنگ تمام عیار بین ادیان دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بیان مأموریت سوم آنها گفت: ایجاد اختلاف و دعوا و خونریزی داخل مسلمان ها و درگیر ساختن مسلمان ها با یکدیگر از مأموریت های اصلی آنهاست.

آنها شیعه ها و اهل سنت غیر وهابی را واجب القتل می دانند. بزرگترین مأموریت آنها در این راستا این بود که بهار اسلامی را به جنگ شیعه و سنی تبدیل کنند.

وی در خاتمه فرمایش مقام معظم رهبری را گفت که ایشان می فرمایند: جریان تکفیر، حرکت ضد آمریکایی بیداری اسلامی را به جنگ بین مسلمان ها و برادر کشی منحرف کرد.

حرکت فتنه آلود جریان تکفیر، زیرساختهای ارزشمند عراق، سوریه و لبنان را نابود کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا