آذربایجاناخبار

تلاش رسانه های وابسته جمهوری آذربایجان برای ترویج بی بند و باری در این کشور+عکس

رسانه های وابسته به دولت جمهوری آذربایجان از طریق مصاحبه با عناصر ضد اخلاقی و انتشار گزارشات مفصلی در مورد فواید روابط جنسی نا مشروع تلاش می کنند جوانان این کشور را هرچه بیشتر از ارزش های اسلامی دور کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، مدتی است رسانه های گروهی و خبرگزاری های بزرگ وابسته به دولت جمهوری آذربایجان به شکلی هدف دار به ترویج فرهنگ بی عفتی با هدف از بین بردن ارزش های اسلامی-شیعی در میان مردم این کشور اسلامی روی آورده اند.

این در حالی است که دولت این کشور در تلاش است فعالیت های مذهبی شیعیان این کشور را هرچه بیشتر محدود کند و بر عکس با ایجاد امکانات مختلف به گروه های تند روی وهابی و سلفی اجازه فعالیت در این کشور داده می شود؛ اقدامی که سبب افزایش ناگهانی و رو به رشد تعداد فعالین این گروه های تند رو در جمهوری آذربایجان گردیده است.

تلاش برای ترویج بی عفتی در میان مردم جمهوری آذربایجان در حالی انجام می پذیرد که این کشور دومین کشور شیعه جهان محسوب می شود این منطقه از گذشته های دور به عنوان یکی از مراکز اصلی تشیع مطرح بوده است.

موضوع ترویج بی بند و باری از طریق رسانه های گروهی جمهوری آذربایجان که اغلب آنها نیز وابسته به دولت این کشور می باشند از طریق بخش های مربوط به این امر در صفحه اصلی این سایت ها انجام می پذیرد و خبرگزاری های مطرح این کشور قسمت نسبتا بزرگی از صفحه اصلی سایت های خود را به این موارد اختصاص می دهند.

علاوه بر این رسانه های دولتی این کشور از طریق مصاحبه با عناصر ضد اخلاقی و انتشار گزارشات مفصلی در مورد فواید روابط جنسی نا مشروع تلاش می کنند جوانان این کشور را هرچه بیشتر از ارزش های اسلامی دور کنند.

علاوه بر این در سال های اخیر جمهوری آذربایجان به محلی برای مسافرت بازیگران فیلم های غیر اخلاقی تبدیل شده است به طوری که اخیر سفر ماه آینده یک بازیگر مشهور اوکراینی فیلم های ضد اخلاقی برای حضور در یک کنسرت موسیقی در باکو به شکلی گسترده توسط سایت های وابسته این کشور پوشش خبری داده می شود.

نیت سوء دولت جمهوری آذربایجان در این ماجرا ها زمانی مشخص می شود که  افراد نزدیک به دولت و حزب حاکم جمهوری آذربایجان که سمت های رسمی بالایی نیز در این کشور دارند طرح قانونی کردن روابط  نا مشروع  برای کسب درآمد را به مجلس این کشور ارائه می دهند.

یکی دیگر از مظاهر تقابل سیاست های دولت باکو با فرهنگ و عقاید اسلامی رژه همجنسبازان در چهار چوب برنامه های یوروویژن بود که در پی اعتراض مردم مسلمان آذربایجان و سایر کشور های اسلامی جهان لغو گردید.

انتهای پیام

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا