آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تلاش رسانه های باکو برای توجیه شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در برابر فلسطینی ها!

رسانه های باکو در اخبار و تحلیل های خود برای توجیه شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در مقابل حملات غافلگیرانه و سهمگین فلسطینی ها به تکاپو افتاده اند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در حالی که «کمیته امور دیاسپورا» جمهوری آدربایجان از طریق عناصر و گروهک های به اصطلاح آذربایجانگرا در کشورهای مختلف اقدام به برگزاری تظاهرات ضدفلسطینی در حمایت از رژیم صهیونیستی کرده است، رسانه های باکو نیز در اخبار و تحلیل های خود برای توجیه شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در مقابل حمله غافلگیرانه و سهمگین فلسطینی ها تلاش می کنند!
خبرگزاری ریپورت در باکو به نقل از اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی پیشین آمریکا نوشت: علت ناکامی اسراییل در پیش بینی حمله حماس، اتکای بیش از حد اسراییل به هوش مصنوعی در رصد اطلاعاتی غزه بوده و حماس نیز با درک این موضوع با ارسال اطلاعات ساختگی در حد گسترده، بخش جاسوسی الکترونیک اسراییل را که هر ده دقیقه یک بار هر کیلومتر از غزه را بطور کامل اسکن اطلاعاتی می کند، فریب داده و به این نتیجه گیری رسانده است که هیچ اتفاق عجیبی رخ نمی دهد!
پیش تر نیز رسانه های باکو به تبعیت از رسانه های تابع شبکه رسانه ای صهیونیسم تلاش کرده بودند ایران و حتی روسیه را به عنوان عامل و طراح اصلی عملیات «طوفان الاقصی» فلسطینی ها قلمداد و شکست رژیم صهیونیستی را توجیه کنند!
همچنین در حالی که کشورهای مختلف دنیا با پروازهای ویژه شهروندان خود را از فلسطین اشعالی تخلیه می کنند، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان برای عادی جلوه دادن شرایط در سرزمین های اشغالی، با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: نیاز و درخواستی برای پرواز تخلیه اتباع جمهوری آذربایجان از اسراییل وجود ندارد و هر کس بخواهد می تواند از پروازهای عادی موجود از تل آویو به باکو استفاده کند. زیرا برخلاف اکثر شرکت های هواپیمایی دنیا که پروازهای خود به اسراییل را متوقف کردند، شرکت هواپیمایی آذال جمهوری آذربایجان از اعلام توقف پروازهایش به اسراییل خودداری کرد!
همچنین رسانه های باکو از مجاهدان فلسطینی با انگ «تروریست» یاد می کنند و در راستای مظلوم نمایی دروغین رژیم صهیونیستی و اشعالگران صهیونیست فعالیت می کنند!
سایت آخار نیز در مطلبی ادعا کرد: یهودی ها فلسطین را اشغال نکرده اند، بلکه با پول و پرداخت چند برابری قیمت زمین ها، این اراضی را خریده اند و «دولت اسراییل» را تاسیس کرده اند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا