آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

تلاش ارامنه برای ایجاد نفاق میان دو برادر مسلمان

ملت های ایران و آذربایجان یک ملت در دو دولت هستند. ارزش های ملی و معنوی ما مشابه است. ما را هیچ چیز به جز مرز جدا نمی کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آناج، حاج آکف حیدرلی معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان گفت: چندین سال است که ارامنه در تلاشند تا مسجد کبود ایروان(گوی مسجد) را نمونه ای از فرهنگ ایران و به نام مسجد فارس ها، تقدیم کنند. این مسجد از طرف دولت ایران، تعمیر شده و در حال حاضر، مرکز فرهنگی ایران فعالیت می کند.
معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان افزود: ارامنه همانند همیشه، از سیاست انگلیسی، ایجاد تفرقه و اختلاف بهره جسته و در تلاشند تا در میان دو برادر مسلمان، ایجاد ضدّیت و نفاق بکنند. آنهایی که در تلاشند تا جهان اسلام را از هم بپاشند، دست به هر حیله و نیرنگی میزنند، آن همسایه های خائن که مسجد کبود(گوی مسجد) که خانه خدا می باشد را با اسم “مسجد فارس” معرفی می کنند، آنها با این اقدام خودشان، نیات خبیث داخلی خود را آشکار می کنند، اولاً مسجد فارس یا آذربایجانی وجود ندارد، آن مسجد شیعیان است.

اما قبل از این هم، خانه خدا و محل عبادت است. ارامنه نیز با این اقدام منافقانه، می خواهند انسانهای ناآگاه را به شک و تردید بیندازند. در اصل آنها، دشمن اسلام و مسلیمن هستند که مساجد قره باغ را ویران کرده اند و با این اقدام، خباثت خود را ثابت کرده اند.
بیداری اسلامی مسلمانان دنیا، ناراحتی جدی در دشمنان اسلام ایجاد کرده، آنها نیز با حیله های جدید، قصد حمله و تجزیه در جهان اسلام دارند، مسئله ذکر شده، یکی از روشهای جدید آنها در ایجاد نفاق و شکاف بین جوامع اسلامی است.
وی در پایان افزود: ملت های ایران و آذربایجان یک ملت در دو دولت هستند. ارزش های ملی و معنوی ما مشابه است. ما را هیچ چیز به جز مرز جدا نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا