آذربایجاناخبارایرانعمومی

تغییر زمان برگزاری کنگره بین المللی نظامی گنجوی

به دلیل استقبال گسترده فرهیختگان و فرهنگ دوستان و درخواست مکررعلاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی زمان برگزاری کنگره بین المللی نظامی گنجوی طبق تصمیم شورای راهبردی کنگره به روز ۲۱ اسفند ماه تغییر یافت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، به دلیل استقبال گسترده فرهیختگان و فرهنگ دوستان و درخواست مکررعلاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی زمان برگزاری کنگره بین المللی نظامی گنجوی طبق تصمیم شورای راهبردی کنگره به روز ۲۱ اسفند ماه تغییر یافت. لازم به ذکر است ۲۱ اسفند ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز بزرگداشت نظامی گنجوی نام‌گذاری و ثبت ‌شده است.

دکتر مسلم اورنگی، دبیر کنگره گرامیداشت نظامی گنجوی با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به استقبال، درخواست‌ها و پیشنهادات اساتید و علاقه‌مندان به دبیرخانه همایش این موضوع در شورای راهبردی مطرح و با توجه به تقارن روز ۲۱ اسفند  با روز بزرگداشت حکیم نظامی زمان برگزاری کنگره از ۷ اسفند  به ۲۱ اسفند تغییر یافت.

وی  با دعوت از علاقه‌مندان و اساتید شعر و ادب فارسی جهت شرکت در این کنگره  افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت کنگره به آدرس http://nezamiganjavi.com  ارسال نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا