آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

تشکیل کارگروه رسانه ای رویداد روز آذری زبان های مسلمان جهان

 مسئول بسیج رسانه ی استان اردبیل گفت: کارگروه رسانه ای رویداد «۱۹ ژانویه» روز آذری زبان های مسلمان جهان تشکیل می شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، علی لطفی مسئول بسیج رسانه ی  استان اردبیل امروز (۱۱ دی ماه) در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت «۱۹ ژانویه» روز آذری زبان های مسلمان جهان گفت: رسانه ها ظرفیت عظیمی برای معرفی رویدادهای تاریخی دارند و باید از این ظرفیت در معرفی روز آذری زبان های مسلمان جهان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه رسانه ای رویداد «۱۹ ژانویه» روز آذری های مسلمان جهان تشکیل می شود، تصریح کرد: استفاده از نقطه نظرهای فعالان رسانه ای استان در تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های معرفی روز آذری زبان های مسلمان جهان از مهمترین محور فعالیت این کارگروه خواهد بود.

لطفی با تاکید بر اینکه جنبه های هنری و تاریخی مسئله باید مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد، اظهار داشت: فعالان رسانه ای در کارهای پژوهشی این رویداد عظیم فرهنگی و تاریخی استان نقش ارزنده ای می تواند داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه ی  استان اردبیل با بیان این مطلب که تبلیغات گسترده در آگاه سازی جامعه از سوی خبرگزاری ها و مطبوعات از دیگر ابزارهای معرفی این روز می تواند باشد، خاطر نشان کرد: مردم جمهوری آذربایجان با شعارهای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» این حرکت فرهنگی عظیم را در تاریخ جهان اسلام برای همیشه به ثبت رساندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا