آذربایجاناخبارایرانعمومی

تردد ۲۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار گفت: ۲۴ هزار و ۶۴۲ مسافر از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار در فاصله زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال تردد داشته‌اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری تسنیم،فرنام حامد ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: با هدف ارزیابی خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در آذربایجان از پایانه مرزی بیله‌سوار بازدید کرده و خدمات‌رسانی در این حوزه ارزیابی و بررسی شد.

وی با اشاره به تردد ۲۴ هزار و ۶۴۲ مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار در فاصله زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال، تصریح کرد: از این تعداد ورودی مسافر شامل پنج هزار و ۷۳۳ نفر و به عبارتی آمار ورود مسافر ایرانی ۸۵۰ نفر و مسافر خارجی چهار هزار و ۸۸۳ نفر است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار افزود: تعداد مسافران خروجی نیز ۱۹ هزار و ۹۰۹ نفر است که خروجی مسافر ایرانی ۱۵ هزار و ۳۲۳ نفر و خروجی مسافر خارجی چهار هزار و ۵۷۹ نفر بوده است.

حامد بیان کرد: در این مدت ۳۱ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی از جمله بازارچه مرزی این شهرستان بازدید کرده‌اند که با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در اینحوزه انجام شده تلاش و جدیت بر این بوده تا رضایت خاطر مسافران و گردشگران را از ارائه خدمات در بخش‌های مختلف فراهم آوریم.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار با اشاره به انجام نظارت مستمر از مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان گفت: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین‌‌ماه امسال ۳۱ مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری در بیله‌سوار انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا