آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیفیلم

تداوم تلاش ها برای اطفای آتش سوزی‌ جنگلی در جمهوری آذربایجان/ ویدیو

وزارت امور اضطراری جمهوری آذربایجان از تلاش همه دستگاه‌های این کشور و استفاده از انواع بالگردها و هواپیماها برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های جنگلی این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، وزارت امور اضطراری جمهوری آذربایجان امروز شنبه اعلام کرد که اقدامات لازم برای اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی در جنگل‌های مناطق شمالی جمهوری آذربایجان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری « ترند نیوز» آتش سوزی که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار در حوالی روستای «داغ گوشچو» بخش «سیازان» رخ داده است، مهار شده و کار برای خنک سازی منطقه جریان دارد. این وزارتخانه اعلام کرد که عملیات اطفای حریق در مناطق صعب العبور کوهستانی در حال انجام است. گرمای شدید و وزش باد مانع از خاموش شدن کامل آتش می شود.

بر اساس این گزارش، در مجموع ۲۰۰ نفر از نیروهای ذیربط، یک فروند هواپیمای آبی خاکی «بی ۲۰۰ سی اس» و سه فروند بالگرد یگان هوانوردی و کارمندان وزارت محیط زیست و منابع طبیعی، وزارت کشور ، مقامات اجرایی محلی و ساکنان محلی در این عملیات مشارکت دارند.

به گزارش ترند نیوز، «علی اف» رئیس مرکز جنگلداری جمهوری آذربایجان گفت که آتش سوزی که از صبح امروز در محدوده منطقه «سیاهان» آغاز شد، به منطقه جنگلی سرایت کرده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا