آذربایجاناخبارویژه

بیانیه حزب اسلام جمهوری آذربایجان در مورد حمایت از حاجی محسن صمد اف

حزب اسلام جمهوری آذربایجان در مورد دادگاه تجدید نظر حاجی محسن صمد اف رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از روابط عمومی حزب اسلام جمهوری آذربایجان در این بیانیه آمده است که دیروز 24 نوامبر دادگاه تجدید نظربرگزار گردید. حاجی محسن صمد اف که در زندان شماره 12 دوران محکومیت خود را می گذراند برای انتقال به زندان قوبوستان رای صادر کرده است. قاضی دادگاه بدون هیچ دلیل خاص و مشخصی رای صادره قبلی را تایید کرد. از سال 2011 حاجی محسن صمداف در زندان حبس شده است که در آن زمان به 12 سال زندان بدون دلیل واضحی محکوم شده بود و در این مدت حاکمیت همیشه دنبال آزارو اذیت ایشان بوده است.

دادگاه برگزار شده از سوی دولت سفارش شده بود در جهت محکوم کردن حاجی محسن صمد اف و تایید رای صادره در دادگاه قبلی، حامیان حاجی محسن و مردمان با ایمان اعلام حمایت می کنیم و از جامعه بین المللی و همه مردم آزاده خواستار اعلام حمایت در مقابله با این بی عدالتی هستیم ، دولت جمهوری آذربایجان با این بی عدالتی ها و بی قانونی ها در جامعه می خواهد تسلط داشته باشد بر افکار و اندیشه ی مردم کشورکه این بزرگتری خیانت بر مردم آزاده است ولی به حول و قوه الهی در این راه شکست و ناکام خواهد ماند.

حزب اسلام جمهوری آذربایجان اعتراض خود را اعلام می دارد و برای رعایت حقوق بشر و آزادی در کشور جمهوری آذربایجان همه تلاش خود را انجام خواهد.دادگاهی که از سوی دولت سفارش می شود در جهت پیشبرد اهداف پلید دولتمردان باید درب آن را تخته کرد.

ما معتقد هستیم که غرب و کشورهای غربی با اسلام و حزب اسلامی مخالف است که بخشی از سیاست های کشورهای غربی مقابله با اسلامگرایان واقعی در هر کجای جهان که باشند.این کاملا در این سالهای اخیر به وضوح قابل مشاهده می باشد که با ایجاد رعب و وحشت و تقویت نیروهای تکفیری و تروریستی خواهان نشان دادن چهره بد از اسلام هستند.

ما در مقابله با این بی قانونی و بی عدالتی دولت جمهوری آذربایجان از مقاومت خود عقب نشینی نخواهیم کرد و با توکل به پروردگار تا آخرین قطره خون ایستادگی خواهیم کرد تا حق و حقوق خود دفاع کنیم. هرگونه پیشامد در آینده مقصر حکومت جمهوری آذربایجان خواهد شد.

یک بار دیگر اعلام می کنیم که ما در نهایت پیروز خواهیم شد و افراد بی گناهی که در زندان حبس هستند و بدون دلیل خاصی مجازات می شوند پیروز خواهند شد و اعتقاد داریم که ظالمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا