آذربایجاناخبارعمومی

تجمع شورای ملی مخالفان دولت باکو در مخالفت با انتخابات ریاست جمهوری این کشور/تصاویر

«شورای ملی» مخالفان دولت جمهوری آذربایجان با برگزاری تجمعی در باکو اعلام کرد انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را مغایر با قانون می داند و نتایج آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی بخش آذری رادیو آزادی آمریکا ، علی کریم لو، رییس حزب جبهه خلق جمهوری آذربایجان و از گردانندگان « شورای ملی » در این تجمع گفت : « این تقلب انتخاباتی در کل دنیا فاش شده است. تمامی دنیا ، تداوم حاکمیت الهام علی اف در نتیجه انتخابات تقلبی را بیان می کند. این ها نیز توانایی مقابله با تمامی دنیا را ندارند و انتقام همه را از ما می گیرند. »
علی کریم لو گفت : « مقامات برای سرنگرفتن این تجمع اعتراض آمیز خیلی تلاش کردند. هم اکنون واقف قربان اف ، رییس اداره تشکیلات «حزب جبهه خلق» و هشت نفر دیگر در بازداشت به سر می برند. »
رییس حزب جبهه خلق جمهوری آذربایجان افزود : « از مردم بخاطر تحریم این انتخابات ( انتخابات ۱۱ آوریل ریاست جمهوری ) تشکر می کنم. کنگره آمریکا ، سازمان امنیت و همکاری اروپا و اتحادیه اروپا و تمامی کسانی که به خود احترام می گذارند، اعلام کردند که این انتخابات مطابق با معیارهای بین المللی نبوده است. »

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا