آذربایجاناخبار

تجمع اعتراض آمیز ساکنین یکی ازمجتمع های واقع در شهر خردالان جمهوری آذربایجان؛ما قره باغ می‌خواهیم نه پول گدایی!

در تاریخ 7 فوریه خانواده هایی که به اجبار به شهر خردالان نقل و مکان نموده و هم اکنون در وضیعت بدی به سر می برند تجمع اعتراض آمیز برگزار نمودند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقازبه نقل از فاکت خبر؛ ساکنین مجتمع یکی از خیابان های شهر خردالان(حضی اصلان اف) بدلایل وضیعت بد موجود در ساختمان های اسکان داده شده و همچنین قطع برق و نبود گاز در این ساختمان ها دست به اعتراض زدند.
براساس این گزارش ساکنین این منطقه بدلیل عمل نکردن مسولان به وعده های خود با سر دادن شعارهای از قبیل ما قره باغ را می خواهیم نه اینکه پول صدقه به مسولان اجرایی اعتراض نمودند.
گفتنی است مسئولان اجرایی شهر وهمچنین رئیس اداره برق منطقه در محل حضور پیدا نموده و مردم بدون توجه به حضور آنان به اعتراضات خود ادامه داده اند که پس از 2 ساعت و همچنین حضور پلیس در منطقه محل را ترک نموده اند.

گفتنی است؛ در پی تداوم 2 ساعته این اعتراضات نصب کنتورها به زمان دیگری موکول شده است.
خاطرنشان می‌کنیم؛ الهام علی اف در 23 ژانویه سال جدید طی امضای یک دستور دولتی پرداخت تمامی هزینه‌های غذا، آب، برق و سایر خدمات از بودجه دولت به آوارگان داخلی این کشور به حالت تعلیق در آمده و در عوض برای هر آواره ماهانه 36 منات تقریبا معادل با 75 هزار تومان در نظر گرفته شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا