آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تبلیغ جنگ با ایران در رسانه های باکو

رسانه های جمهوری آذربایجان با شهید خواندن اورخان عسگر اف، مقتول حادثه تیراندازی در سفارت باکو در تهران، میان او و فردوسی محمد اف، نخستین جان باخته جنگ با ارمنستان قرینه سازی می کنند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت گلوبال اینفو با نقل جمله خلف خلف اف، معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه  «متاسفانه از کشور همسایه شهید گرفتیم»، نوشت: آیا این نخستین شهید، آخرین شهیدمان از ایران خواهد بود؟ در زمان شروع جنگ قره باغ هم آرزو می کردیم فردوسی محمد اف، اولین شهید جنگ، آخرین شهید باشد، اما پس از آن جمهوری آدربایجان ۲۰ هزار شهید داد و نهایتا با افتخار و به بهای خون شهدا پیروز شد!

رسانه های باکو همچنین سخنان محرم علی اف، دستیار نظامی و امنیتی الهام علی اف را مبنی بر متهم کردن ایران به قتل دیپلمات باکو در تهران و فراموش نشدن ابدی آن در ذهن مردم جمهوری آذربایجان منتشر و نفرت پراکنی های خود ضد ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دادند.

رسانه های باکو همچنین به نقل از الله شکور پاشازاده نوشتند: ۴۰میلیون آذری در ایران در اسارت فارس ها به سر می برند!

در سخنان “تحلیل گران” تلویزیون های باکو نیز مکرر تاکید می شود که ارتش جمهوری آذربایجان قوی تر از ارتش ایران است و علاوه بر این، جمهوری آذربایجان از حمایت نظامی متحدان قدرتمندی مثل رژیم صهیونیستی و ترکیه برخوردار است و جامعه جهانی هم از جمهوری آذربایجان در مقابل ایران حمایت می کند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا