آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

تبلیغات رسانه های باکو برای خودروی برقی «Togg» ترکیه

خبرگزاری آذرتاج جمهوری آذربایجان مدعی شد: togg به زودی صنایع خودروسازی ترکیه را به دنیا معرفی خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در تداوم تبلیغات رسانه های باکو برای معرفی و بازاریابی خودروی برقی «Togg» ترکیه، آذرتاج، خبرگزاری رسمی باکو به نقل از فرید شاهبازلی (شهبازی)، کارشناس سیاسی نوشت: togg به زودی صنایع خودروسازی ترکیه را به دنیا معرفی خواهد کرد.

رجب اردوعان و همسرش امینه اردوغان با اهدای یک دستگاه خودروی togg به هر یک از سران کشورهای به اصطلاح «ترک» در قفقاز و آسیای میانه، شخصا در حال بازاریابی برای این خوردوها هستند و از روسای این کشورها نیز در راستای بازاریابی و تبلیغ togg بهره گیری می کنند.
پیش تر نیز ترکیه با ایفای نقش فعال در شروع جنگ دوم قره باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، برای تبلیغ پهپاد ترکیه ای «بایراکتار» که در این جنگ استفاده شد، تبلیغات گسترده ای را به راه انداخت و موفق شد این پهپاد را به چندین کشور دیگر بفروشد!
وزارت صنایع ترکیه در تبلیغات بازرگانی خودروی togg ترکیه، توانست از ویژگی های روانی و بخصوص چهره و حرکات الهام علی اف که در میان سران کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز به داشتن چهره کمیک و حرکات نمایشی شهرت دارد، به خوبی بهره بگیرد و با پوشاندن جلیقه تبلیغاتی به الهام علی اف و عکس گرفتن با togg، آگهی بازرگانی تولید کرد که در بخش های خبری نیز پخش شد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا