آذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

تاکید وزیر امور خارجه روسیه بر اهمیت همکاری های ایران ، روسیه و جمهوری آذربایجان

وزیر خارجه روسیه: در حال حاضر ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه در حوزه حمل و نقل طرحهای مهمی اجرا می کنند که اجرای این پروژه ها زمینه های خوبی برای توسعه همکاری های آینده سه کشور فراهم می کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، وزیر امور خارجه روسیه در باکو بر اهمیت همکاری های ایران ، روسیه و جمهوری آذربایجان در عرصه حمل و نقل تاکید کرد.
«سرگئی لاوروف» در دیدار با دانشجویان و استادان دانشگاه دیپلماتیک باکو گفت : در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران ، جمهوری آذربایجان و روسیه در حوزه حمل و نقل طرح های مهمی اجرا می کنند که اجرای این پروژه ها زمینه های خوبی برای توسعه همکاری های آینده سه کشور فراهم می کنند.
وی افزود: مرحله جدیدی هم در روابط دو کشور روسیه وجمهوری آذبایجان آغاز شده است و دو کشور به عنوان شرکای استراتژیک در همه زمینه ها دارای روابط دو جانبه خوب هستند.
وزیر امور خارجه روسیه در این دیدار همچنین بر اهمیت همکاری ها در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و گفت : همکاری های ما موجب می شود هیچکس نتواند از تروریست ها برای رسیدن به اهدافش در منطقه ما استفاده کند.
«سرگئی لاوروف» امروز در دومین روز سفرش به باکو با «المار محمد یار اف» همتای آذری خود هم دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه ، منطقه ای و مناقشه قره باغ با اوگفتگو خواهد کرد.

منبع:واحد مرکزی خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا