آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

تاکید مقام معظم رهبری به ضرورت آزادسازی اراضی اشغالی آذربایجان عیدی بزرگ به مردم آذربایجان

رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان، تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت آزادسازی اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان را عیدی بزرگ مقام عالی ولایت به مردم مسلمان این کشور توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، رهبر جمعیت دینی جمعه آذربایجان با انتشار ویدئوهایی در صفحه فیسبوک خود، تصریح کرد: « بیانات حضرت آیت الله امام خامنه ای در روز عید میلاد نبی اکرم (ص)، تاکید بر همان موضعی است که از ابتدای جنگ قره باغ ، مراجع عالیقدر تقلید و مقام عالی ولایت و حوزه های علمیه اسلامی بیان کرده اند و طی حدود 40 روزی که از شروع عملیات برای آزادسازی اراضی جمهوری آذربایجان می گذرد نیز تمامی مراکز عالی اسلامی همین موضع را بیان کردند و مقام عالی ولایت نیز در سخنرانی روز عید خود با جزییات کامل آن را اعلام کرد.»
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو گفت: « همانطور که رهبر عالی مقام و عزیز اعلام کرد تمامی مرزهای بین المللی جمهوری آذربایجان باید احیاء شود و تمامی اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان باید بازپس داده شوند و ارامنه اشغالگر باید از این اراضی خارج شوند و پس از آن صلح می تواند برقرار شود. طبیعی است که حقوق اهل کتاب هم در این منطقه تامین می شود و تامین خواهد شد.»
رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان درباره هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضور تروریست ها در این منطقه افزود: « رژیم صهیونیستی همواره برای فتنه گری در کمین است. موضوعات تفرقه افکن هم همیشه هستند و قدرت های سلطه گر هم همواره درصدد فرصت می باشند. نه رژیم صهیونیستی و نه عناصر داعشی امیدوار نشوند که از به هم ریختگی ها استفاده کنند و در این جغرافیا بازی های خود را اجرا کنند. رهبر عالی مقام به آنها هم هشدار داد که اگر در اینجا خود را نشان دهند، پاسخ های شدید داده خواهد شد. نگاه مردم آذربایجان نیز همین است و مقامات آذربایجان هم همین را می گویند. امروز ما اراضی مان را آزاد می کنیم. ان شاء الله که به زودی شوشا و آق دره و آق دام و خان کندی و لاچین هم آزاد خواهند شد.»
رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان ابراز امیدواری کرد که به زودی پرچم مبارک حرم رضوی توسط خادمان حرم پاک امام رضا (ع) در شوشا و آق دام و خان کندی و لاچین نصب شود و کاروان های زائران حرم امام رضا(ع) از شوشا و لاچین و آق دام عازم مشهد مقدس شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا