آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تاکید رهبر محبوس اتحادیه اجتماعی ارزش های ملی – معنوی جمهوری آذربایجان بر تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب

حاج آبگل سلیمان اف: امسال لازم است در نیمه شعبان با نایب امام زمان (عج) تجدید بیعت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج آبگل سلیمان اف، رهبر “اتحادیه اجتماعی ارزش های ملی – معنوی” جمهوری آذربایجان اظهار داشت: «امسال روز نیمه شعبان، میلاد مسعود امام زمان (عج)، روز تجدید بیعت با امام خامنه ای، نایب برحق ولی عصر (عج) است و نیمه شعبان باید امسال خیلی باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.»

حاج آبگل سلیمان اف با ارسال پیامی از زندان به شیعیان جمهوری آذربایجان تاکید کرد: « برگزاری روز میلاد امام مهدی (عج) باید با تمامی سال های قبل فرق داشته باشد. باید رضایتمندی نجات دهنده بشریت از ظلم و ستم را کسب کنیم و موجب تعجیل در ظهور ایشان شویم.»

رهبر “اتحادیه اجتماعی ارزش های ملی – معنوی” جمهوری آذربایجان افزوده است: « ما در جامعه خود خلأهای زیادی داریم. ما گرچه ظهور آن حضرت را بی صبرانه انتظار می کشیم، اما از نائب آن حضرت بی خبر هستیم. اگر به یاری خداوند، امسال در 18 مارس، نیمه شعبان را با تجدید بیعت با نائب امام مان برگزار کنیم، این حرکت بر وحدت و معنویات مان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این بیعت باید از طرف تمامی مومنان مقاومت گرا باشد. همه باید همفکر شویم. هراس نداشته باشید. ولایت فقیه تداوم امامت است. همچنان که امامت تداوم نبوت است. پس از غیبت امام مهدی (عج)، خلفا و شاهان ظالم از محقق شدن این امر ممانعت کردند. اکنون نیز همین گونه است. آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن از الگوی ولایت فقیه در هراسند و برای از بین بردن این ساختار تلاش می کنند. به علت این تلاش دشمنان، شیعیان طی سال های طولانی از این نعمت محروم مانده اند. اما، امام خمینی (ره) به محض دستیابی به توانایی لازم، توانست این تفکر را مطرح کند و در واقع، نایب امام مهدی (عج) ما را به سمت این تفکر رهنمون می شود. به همین علت، برخلاف خواست دشمنان ما باید به سمت او روی آوریم. زیرا، نجات همه ما در پیمودن همین مسیر است. شیعه هیچ گاه دچار تشویش و انحراف نشده است. زیرا، دائم در زیر پرچم ولایت بوده است. به همین علت همگی باید بیعتمان با رهبر را تجدید نماییم. »

حاج آبگل سلیمان اف همچنین خطاب به امام خامنه ای افزوده است: «ای سید ما، هیچ گاه از تو جلو نخواهیم افتاد و هیچ گاه از تو عقب نخواهیم ماند. ما همواره پشت سر تو حرکت خواهیم کرد. ان شاء الله. از هر کس که تو روی برگردانی، ما نیز از او روی می گردانیم. تو با هر کس دشمن باشی، ما نیز دشمن او خواهیم بود. ما امروز با امام مهدی (عج) عهد می بندیم که نایبش را تنها نخواهیم گذاشت و خلأ ایجاد نخواهیم کرد که دشمنان از ما استفاده کنند. الهی از تو می خواهیم ما را ولایتمدار و حسینی و مقاومت گرا نگه دار. الهی همه ما را در مسیر ولایت ثابت قدم کن و سایه نایب اماممان را بر سر ماه مستدام دار.»

آبگل سلیمان اف، رهبر اتحادیه اجتماعی ارزش های ملی – معنوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا