آذربایجاناخبار

بیانیه مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان به دلیل بازداشت روحانی سرشناس این کشور

مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان به دلیل دستگیری سردار حسنلی در روز گذشته بیانیه اعتراضی صادر نموده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از مائده.آذ؛ در بیانیه صادر شده از سوی مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان آمده، با ابراز تاسف بدلیل این واقع باید بگوییم،در یک کشور ی که خود را جزئی از دنیا اسلام می داند و در بعضی از مواقع خود را الگوی برای دیگر کشورهای مسلمان می داند متاسفانه شخصی که به دنبال تبلیغ دین اسلام در این کشور است را دستگیر و روانه زندان می کند.
در ادامه بیانیه مجمع روحانیون آذربایجان آمده،شیخ سردار حسنلی فردی وفادار به اعتقادات خود بوده و همیشه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی نموده و کسانیکه وی را دستگیر و با وی مقابله می نمایند آنهایی هستند که با خداوند ،پیامبر(ص) و امام زمان (عج) دشمن هستند که آخرت آنها شکست وبی آبرویی خواهد بود.
ما نباید فراموش کنیم با دستگیری و حبس مدافعان دین هیچ زمانی نتوانسته اند مهر و محبت مردم را نسبت به دین اسلام تضیعف نمایند و از این به بعد هم موفق به این امر نخواهند شد زیرا اسلام دینی است که هر چقدر با آن مقابله گردد حقیقت آن بیش از پیش برملاء خواهد شد.
در پایان این بیانیه آمده مجمع روحانیون آذربایجان دستگیری و حبس شیخ سردار حسنلی را بشددت محکوم نموده و خواستار آزادی فوری وی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا