آذربایجاناخبار

بیانیه سازمان آزادیبخش قره باغ بمناسبت روز جهانی قدس

سازمان آزادیبخش قره باغ به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر نموده است.  براساس این بیانیه که از سوی دفتر مطبوعاتی سازمان آزادیبخش قره باغ به اسلام آذری.آذ  داده شده است آمده:  سازمان آزادیبخش قره باغ روز جهانی قدس را  روز فریاد  بربی عدالتی و ظلم وستم و یکی از روزهای خوب جهان به حساب می آورد.

این روز به عنوان روز مظلوم و  نقض حقوق یک ملت مسلمان به حساب می آید.  امروزه در جای  جای جهان به  کشورهای مسلمان تجاوز ومناقشه بوجود می آید و هزاران نفر مردم غیرنظامی و بی گناه کشته می شوند.

فلسطین و قره باغ در اشغالگری به سر می برند و اهالی این سرزمین ها آواره هستند. در سوریه ، یمن و مصر خون افراد بیگناه ریخته می شود. مسلمانان در این مناطق بعنوان برده به حساب می آیند. به آنها امکان روز ه داری و برپایی نماز داده نمی شود.  در دیگر مناطق نیز برای مسلمانان مشکلات عدیده ای را بوجود می آوردند. و انسانها را با ایجاد ترس و وحشت آنها را در اسارت نگه می دارند.

دنیا نیز در تمامی این بی عدالتی ها  ساکت مانده است. و در برپایی حق و عدالت هیچ گونه عکس العملی را  از خود نشان نمی دهند. جنایت و بلایایی که اسرائیل بر سر مردم بیگناه فلسطین بوجود آورده و غصب سرزمین های آذربایجان توسط ارمنستان که تحت اشغال آن کشور است و 1 ملیون آذربایجانی را آواره نموده است از سوی مجامع بین اللملی هیچ گونه عکس الملی دیده نمی شود.برعکس در جهت حمایت از اشغالگر و متجاوز به پا می خیزند و از آنها دفاع می نمایند.

در چنین شرایطی که کشورهای اسلامی در معرض تجاوز قرار گرفته اند باید خودشان به فکر آزادی سرزمین های خود باشند و در این راه در جهت احقاق حق به پا خیزند.

روز قدس و فریاد علیه ظلم وستم فقط در جهت عدالت بنا نهاده شده است. آنهایکه  در روز قدس به میدان می آیند برای نگه داشتن و دفاع از تمام سرزمین های اسلامی این عمل را انجام می دهند.

اگر در بین کشورها ی اسلام جهان وحدت بوجود آید تمامی مشکلات بوجود آمده در جهان اسلام از جمله مسئله قدس در فلسطین و قره باغ در جمهوری آذربایجان به راحتی حل خواهد شد. جهان اسلام باید نشان دهد که خود می تواند مشکلات که برای آنها بوجود آمده را خودشان بدون دخالت دیگران حل نمایند.

ما به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از تمامی مسلمانان جهان می خواهیم که با  اتحاد و همبستگی خود با بی عدالتی ها و ظلم و ستم که در جوامع مسلمانا ن وجود دارد پایان دهند.

قدرت ما در اتحاد، ایمان و عقیده ما نهفته است . مبارزه ما در جهت ظلم و ستم واشغالگری یقینا پیروزی را از آن ما خواهد کرد. کسانی که در راه حق تلاش می کنند  انشاا…خداوند متعال کمک رسان ویاور آنها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا