آذربایجاناخبارعمومیویژه

بیانیه اعتراضی مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان در جهت سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور

مجمع روحانیون جمموری آذربابجان سفر نخست وزیر اشغالگر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان را محکوم نموده و در این زمینه با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نشان داده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از مائده.آذ؛ در بیانیه ارائه شده از سوی مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان آمده، سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی کودکش که چندین دهه است به فلسطین، که جزئی از خاک اسلام است تجاوز نموده و خانه های آنها را ویران و به کودکان،سالخوردگان و زنان مسلمان ظلم می نامید آنهم در سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) را باید به همه تسلیت گفت.

بله، فقط باید تسلیت گفت!!! زیرا کسی که در میان مسلمانان و آزاده گان جهان مورد تنفر است می خواهد به جمهوری آذربایجان که جزئی از خاک اسلام است سفر کند را جزء مصیبت نمی توان نام دیگری را بر آن نهاد.

مردم جمهوری آذربایجان مردمانی مهربان ومهمان نواز بوده و همیشه با آغوش باز از رهبران و شهروندان کشورهای مختلف در سطح جهان استقبال نموده اند. ولی این مردم نمی تواند و نخواهد توانست نخست وزیر رژیمی که مردم بیگناه فلسطین را قتل وعام نموده و در پی آن  مردم را در محاصره قرار داده تا کمک های انسانه دوستانه به دست آنها نرسد را میهمان خود نماید.

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان برای ما هیچ دستاوردی را نخواهد داشت و در مقابل به وجهه کشور ما در مقابل دولتمردان و مردمان کشورهای اسلامی ضربه مهلکی را وارد خواهد نمود.رژیم متجاوز صهیونیستی با توجه به رفتار خود در سرتاسر جهان و محکومیت مسلمانان در انزوا قرار گرفته و بدلیل تغییر وضیعت فعلی خود قصد دارد با حضور در کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق برای خود جای پایی را نهادینه کند. پس بنابراین سفر وی با نیت شوم به جمهوری آذربایجان هیچ منافعی را برای ما در پی نخواهد داشت و برعکس نشانگر بی اعتنایی کشور ما به مسئله فلسطین که تمرکز مسلمانان جهان بر آن بوده را در میان کشورهای مسلمان جلوه خواهد داد.

در پایان این بیانیه تاکید شده، مجمع روحانیون جمهوری آذربایجان همکاریهای دوجانبه جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی را قابل قبول نمی داند و سفر نماینده گان این رژیم به جمهوری آذربایجان را حیله گرانه عنوان نموده و به دولتمردان جمهوری آذربایجان توصیه می نماید تا برای گسترش روابط خود با کشورهای اسلامی از گسترش روابط خود با رژیم صهیونیستی دست بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا