اخبارگرجستان

بیانیه اداره عالی مسلمانان گرجستان:مسلمانان گرجستان: باوجود آل سعود، امنيت در حرمين برقرار نخواهد شد

اداره عالی امور دینی مسلمانان سراسر گرجستان با محکوم کردن جنایت کشتار حجاج در منا، تاکید کرد تا زمانیکه رژیم منحرف آل سعود اماکن مقدس مکه و مدینه را اداره می کند، امنیت در این مکانهای مقدس برقرار نخواهد شد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی «مسلمانان گرجستان»، اداره عالی امور دینی مسلمانان سراسر گرجستان در بیانیه خود افزود:« فاجعه در منا همانند مسلمانان تمامی دنیا، مسلمانان گرجستان را نیز در غم و ماتم فرو برد.»
اداره عالی امور دینی مسلمانان گرجستان افزوده است:« سالهای طولانی است که سهل انگاری، خیانت و اعمال شیطانی رژیم سعودی موجب قتل هزاران مسلمان شده است و عاملان این رژیم حتی بارها موجب ریخته شدن خونهایی در این مکانهای مقدس شده اند.»
این سازمان اسلامی در گرجستان از تمامی مسلمانان جهان خواسته است که در مورد واقعه منا بی تفاوت باقی نمانند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر ، خبر حادثه منا ، همانند سایر مسلمانان دیگر ، قلوب ما را نیز جریحه دار کرد.

سالهای طولانی است که سهل انگاری، خیانت و اعمال شیطانی رژیم سعودی موجب قتل هزاران مسلمان شده است و عاملان این رژیم حتی بارها موجب ریخته شدن خونهایی در این مکانهای مقدس شده اند.

تا زمانیکه رژیم منحرف آل سعود اماکن مقدس مکه و مدینه را اداره می کند، امنیت در این مکانهای مقدس برقرار نخواهد شد و تمامی مسلمانان جهان باید که در قضیه  واقعه منا بی تفاوت باقی نمانند.

ما نیز به نوبه خود برای شهدای این واقعه علو درجات و  برای خانواده آنان صبر جمیل آرزو می کنیم و امیدواریم که مصدومان این واقعه به زودی زود معالجه و به آغوش خانواده های خود باز پردند. 

اداره عالی امور دینی مسلمانان گرجستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا