آذربایجاناخبار

اعطای نشان افتخار به رییس یهودیان کوهستانی از سوی کمیته مذهبی دولت آذربایجان

در تاریخ 24 اوت در محل کمیته مذهبی دولت آذربایجان واقع در ساختمان نهاد ریاست جمهوری آذربایجان مراسم اهدای نشان برگزار گردیده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آذرتاج، در این مراسم معاون اول مجلس ملی آذربایجان یودا ابرام اف ، معاون اول اداره مسلمانان قفقاز ، سلمان موسی یو مفتی آذربایجان ، رئیس کلیسای روس ها آذربایجان ، رییس جامعه مسیحیان آذربایجان ، رهبر یهودیان گرجی واقع در باکو، نماینده اروپایی یهودیان واقع در باکو و دیگر افراد فعال در این زمینه حضور داشتند.
در مراسم اهدای نشان که از سوی کمیته مذهبی دولت آذربایجان شگل گرفته بود مبارز قربانلی گفت: در جمهوری آذربایجان تمامی ادیان به طور مساوی از کمک دولت برخوردارند. به گفته وی با توجه به اهمیت فراوان رئیس جمهور به موضوع فوق، هیچ گونه امتیازی به یک دین و یا مذهب خاصی در کشور نسبت به ادیان ومذاهب دیگر داده نمی شود و همگی بصورت تساوی از کمک دولت برخوردارند.
در ادامه این مراسم میلیخ یودایوا رییس یهودیان کوهستانی  با تقدیر و تشکر از رییس جمهور آذربایجان به دلیل نگاه مثبت و حمایت از ادیان مختلف در این کشور تقدیر و تشکر نموده و آن را یک امر مثبت و خوب تلقی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا