آذربایجاناخبار

به دنبال خبر مفقود شدن دانشجوی اسلامگرای آذربایجانی؛کشف جسد عاصم محمداف

یک دانشجوی فعال اسلامگرای دانشگاه دولتی باکو، که دو روز پیش به دلایل نامعلومی مفقود شده بود، در حالی پیدا شده بود که وی در آب خفه شده بود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،جنازه یکی از دانشجویان اسلام گرای دانشگاه دولتی جمهوری آذربایجان که دو روز پیش به دلایل نامعلومی مفقود شده بود پیدا شد.

جنازه ی عاصم محمداف ساکن رایون خطایی باکو و دانشجوی سال دوم دانشکده شرق شناسی دانشگاه دولتی باکو و از جوانان فعال جریان اسلامگرایی جمهوری آذربایجان و فعال رسانه ای و فیس بوکی در حالی پیدا شد که وی در آب خفه شده بود.هنوز علت دقیق مرگ وی اعلام نشده است.

وی اخیراً سخنرانی ها و بیانات امام خمینی(ره) در خصوص فضیلت و عظمت ماه محرم را برای سایت اسلام آذری به زبان آذری ترجمه و آماده کرده بود و در محرم سالجاری، در چندین نوبت در این سایت بارگذاری شد.

محمداف از اعضای نهضت مقاومت اسلامی جوانان جمهوری آذربایجان بوده و در تجمع یکم آوریل در نارداران که بعد از بازداشت مجدد روحانی حاج طالع باقراف برگزار شده بود سخنرانی کوبنده ای کرده و 12 روز بازداشت شد.

بعد از آن نیز چندین بار در تجمعات مقابل دادگاه حاج طالع حاضر شده و در آخرین نشستهای دادگاه حاج طالع، جزء بازداشت شدگان و جریمه شدگان بود.

ضمناً عاصم محمداف از طرفداران سرسخت شورای ملی مخالفت بوده و در تجمعات قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری، در ترکیب طیف دینداران حامی شورای ملی، در این تجمعات حضور می یافت.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا