آذربایجاناخبار

مسائل رسانه ای میان جمهوری آذربایجان و اسرائیل مورد مذاکره قرار گرفت

رافائل هارپاز سفیر اسرائیل در آذربایجان در خبرگزاری دولتی تلگراف (آذرتاج) حضور یافته و دیدارهایی را با مسؤلان این خبرگزاری انجام داده است.

به گزارش  مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری «آذرتاج»، رافائل هارپاز سفیر اسرائیل در آذربایجان در خبرگزاری دولتی تلگراف (آذرتاج) حضور یافته و دیدارهایی را با مسؤلان این خبرگزاری انجام داده است.

” اصلان اصلان اف ” رئیس خبرگزاری «آذرتاج» در این دیدار از مناسبات دوجانبه میان دولت و ملت آذربایجان و اسرائیل سخن گفته و بر نقش رسانه در تعمیق این مناسبات تأکید نموده است. وی همچنین، در خصوص رشد و ترقی آذربایجان، استفاده بیش از 70 درصد مردم این کشور از اینترنت و نیز آزادی بیان در این کشور مطالبی را ارائه نموده است.

در این دیدار ” رافائل هارپاز ” سفیر اسرائیل در آذربایجان در باره طرح های بزرگ نفت و گاز آذربایجان وادامه مناسبات سالم میان دو کشور آذربایجان و اسرائیل، همچنین از نقش رسانه ها در تداوم این مناسبات سخن گفت.

سفیر اسرائیل از جو تساهل و تسامح قوی در آذربایجان و زندگی راحت یهودیان در این کشور، آذربایجان را برای کشورهای دیگر نمونه موفقی دانست و گفت: «اسرائیل تمامیت ارضی آذربایجان را به رسمیت می شناسد و خواهان حل و فصل این معضل در چارچوب قوانین بین المللی می باشد.»

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا