اخبارارمنستان

بر اساس نظرسنجی ها،میزان رضایت از نخست وزیر ارمنستان کاهش یافت.

آرام ناواساردیان عضو انجمن بین المللی گالوپ، در خصوص نتایج مطالعه فعالیت های دولت و نخست وزیر، گفت که رتبه آقای کارن کاراپتیان، ۱۰ درصد کاهش یافته است. آقای ناواساردیان در دیدار با روزنامه نگاران در باشگاه مطبوعات زرکرک اعلام کرد که از ۱ تا ۵ ژوئیه، ۱۱۰۴ نفر در ایروان و آستان های کشور مورد مصاحبه قرار گرفته اند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، بر اساس این تحقیقات، امتیاز همه طرف ها کاهش یافته است. وی گفت که این موضوع در دوره بعد از انتخابات طبیعی است. براساس این نظرسنجی، ۳۴٫۳ درصد از جامعه بر این باورند که وضعیت اقتصاد کشور در وضعیت بدی قرار دارد و ۳۲٫۳ درصد نیز شرایط اقتصادی را بسیار ضعیف می دانند.در این راستا، و در طول مطالعات انجام شده از سال ۲۰۰۶، رئیس جمهور در بین نتایج مثبت قرار داشته و در دو مرحله گذشته، فعالیت های دولت تا حدودی مثبت ارزیابی شده است.
بر اساس نتایج نظرسنجی ها، وزیران آقای ارمن آمیریان – ۳، آقای داوید تونویان – ۴، آقای ویگن سرگسیان – ۳، آقای آرتسویک میناسیان – ۳ بالاترین ارزیابی سیاسی را دریافت کردند. بر اساس این نظرسنجی، سبک کاری آقای کارن کاراپتیان در ماه مارس مثبت ۸۰٫۶٪ و در ماه جولای ۷۱٫۷٪ بود.
آقای نواساردیان اظهار داشت که میزان امتیاز نخست وزیر در حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است و سپس توضیح داده شده است که باید این را بدانیم که این رقم در ماه ژوئیه ثبت شده است، زمانی که هیچ کمپین انتخاباتی وجود نداشت. ۶۳٫۴ درصد از پاسخ دهندگان به کاراپتیان اعتماد دارند، در حالی که انتظارات دولت تقریبا دو برابر شده است. هنگامی که از او سوال شد که چرا اعتماد به دولت کاهش می یابد، در حالی که شاخص اعتماد به نفس آقای کارن کاراپتیان همچنان بالا است، آقای نوارسادیان گفت که می توان به نخست وزیر اعتماد کرد، اما دیگران در این سیستم کار می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا