آذربایجاناخباراردبیل

برگزاری نمایشگاهی در شهر گنجه جمهوری آذربایجان از 13الی 17 اسفند ماه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در مدت ۱۰ ماه گذشته صادرات استان اردبیل ۶۰ میلیون دلار بوده که باید تلاش کنیم که این رقم افزایش یابد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،سیدحامد عاملی در گفت‌وگو یی اظهار داشت: در مورد برگزاری نمایشگاهی در شهر گنجه جمهوری آذربایجان مجوز لازم با توجه به درخواست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان صادر شده که این نمایشکاه از 13 تا 17 اسفندماه در راستای توسعه روابط بین استان اردبیل و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: پیش از این نیز نمایشگاهی در باکو برگزار شده بود که امیدواریم بتوانیم این روابط را توسعه داده و تلاش کنیم تراز تجاری این دو کشور به سطح بالایی برسد.

عاملی تصریح کرد: در شهر گنجه جمهوری آذربایجان با توجه به روابط و سوابق فرهنگی و تاریخی بین گنجه و آذربایجان این نمایشگاه برگزار می‌شود که امیدوریم زمینه‌ساز توسعه همکاری بین گنجه و اردبیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: انتظار می‌رود برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در رابطه با افزایش رقم صادرات استان اردبیل در سال‌های آینده تاثیرگذار باشد.

وی گفت: در مدت 10 ماه گذشته رقم صادرات استان 60 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با سال گذشته که صادرات استان 56 میلیون دلار بوده افزایش یافته است.

عاملی در مورد برگزاری نمایشگاه بهاره در اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه بهاره در ایام نزدیک به عید میزبان هم‌استانی‌های گرامی است و در قالب این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم عرضه می‌شود تا هم در راستای تنظیم بازار و هم تنظیم قیمت‌های محصولات در روزهای نزدیک عید موثر باشد و مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/ د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا