اخبارگرجستان

برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) در شهر مارنئولی/تصاویر

بمناسبت شهادت امام رضا(ع) در مسجد امام علی (ع) مراسم عزاداراری برگزار گردید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز در ابتداء مراسم امام جماعت مسجد امام علی (ع) با خواندن دعای فرج امام زمان (عج) نمونه های از فضایل زندگی امام رضا(ع) و از فضیلت زیارت آن امام هشتم سخن گفت. وی در ادامه سخنان خود در مورد حوداث رخ داده در آذربایجان نیز گفت:تهمت زدن بهدینداران و روحانیون در آذربایجانو تروریست  خواندن آنها یک نوع ظلم در حق آنها به شمار می آید.

حاجی یف در مورد حادثه روستای نارداران در تاریخ 26 نوامبر نیز گفت: باید یاد شهدای این حادثه و شهدایی از این قبیل گرامی داشته شوند.

 وی همچنین از آتش سوزی صورت گرفته در میدان نفتی گونشلی  و کشته شده گان این حادثه ابراز تاسف نموده و برای آنها از درگاه خداوند مغفرت نمود.

در پایان این مراسم حضار برای شادی روح از دست رفتگان قرآن تلاوتنمودند و سفره احسانی نیز در صحن مسجد برای عزاداران ترتیب داده شد بود.

Marneuli şəhər imam Əli (ə) məscidində İmam Rıza ( ə ) şəhadət günü qeyd edildi (Foto)Marneuli şəhər imam Əli (ə) məscidində İmam Rıza ( ə ) şəhadət günü qeyd edildi (Foto)Marneuli şəhər imam Əli (ə) məscidində İmam Rıza ( ə ) şəhadət günü qeyd edildi (Foto)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا