آذربایجاناخبارایرانعمومی

همزمان با برگزاری هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان/ پخش فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ از شبکه تلویزیونی آ تی وی

 شبکه آ تی وی که به تبلیغ مواضع رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان شهرت دارد هم زمان با برگزاری هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان فیلم ضد ایرانی و موهن ۳۰۰ را پخش کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،این فیلم قبلا هم در سال ۱۳۸۹ در این کشور از سوی شبکه آ تی وی  پخش شده بود. بررسی سوابق و عملکرد شبکه تلویزیونی آ تی وی در مقاطع مختلف نشان می دهد این شبکه همواره سعی دارد به تخریب روابط فرهنگی ایران و  جمهوری آذربایجان اقدام کند.

فیلم موهن ۳۰۰ به علت تحریف تاریخ ایران و یونان نه تنها در ایران و یونان با واکنش منفی روبرو شده است، بلکه با انتقاد سازمان یونسکو و بسیاری از محافل و مورخان جهان نیز مواجه شده است.

قبلا هم ” شبکه آ تی وی ” علاوه بر تبلیغ مواضع رژیم صهیونیستی ، به علت تبلیغ بی بند و باری و پخش فیلم های مستهجن در میان مردم و ارگانهای دولتی جمهوری آذربایجان نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. خاطر نشان می شود شورای ملی پخش رادیو و تلویزیون جمهوری آذربایجان در گزارش سال ۲۰۱۰ خود این شبکه را مبتذل ترین شبکه معرفی کرده بود که ۳۲ درصد از برنامه های آن آشکارا با ارزشهای ملی و معنوی این کشور مغایرت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا