آذربایجاناخبارایراننارداران

با صدور بیانیه ای مراسم چهلم نارداران و سومین روز از شهادت شیخ نمر در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد + تصاویر

مراسم بزرگداشت چهلم شهدای نارداران جمهوری آذربایجان و سومین روز از شهادت شیخ نمر با حضور مسئولین و دانشجویان دانشگاه های ارومیه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری دانشجو از ارومیه، ظهر سه شنبه مراسم چهلم شهدای نارداران و سومین روز شهادت شیخ نمر با برگزاری تجمعی در کنار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

در این برنامه محسن استوار به قرائت بیانیه در این مورد پرداخت، متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَ سَيعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَي مُنْقَلَبٍ ينْقَلِبُونَ” شعرا۲۷۷

 و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند

اکنون ‌که چهل روز از حمله نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان به عزاداران حسینی و ریختن خون مسلمانان در نارداران می گذرد سکوت حاکم بر مجامع به اصطلاح حقوق بشری رسوایی دیگری را برای این عروسک های خیمه شب بازی وابسته به غرب به وجود آورده است.

بدون شک ارتکاب چنین اقداماتی در کشوری که ملت آن در مسیر حق طلبی و اسلام خواهی قرار دارد ناشی از نزدیکی سردمداران آن به اسلام ستیزان و صهیونیسم بین الملل و نشان دهنده هراس ایادی استکبار جهانی و نظام سلطه از آغاز موج گسترده بیداری در آن کشور است.

اسلام ستیزی ها دشمنی ها و کینه توزی های جبهه شیطان در سراسر عالم از دستگیری شیخ زکزاکی تا به شهادت رساندن شیخ نمر نوید بخش پیروزی زود هنگام مستضعفین و آزادگان جهان از چنگال مستکبرین است.

مردم مسلمان جمهوری آذربایجان بدانند ایران اسلامی که همواره مدافع و حامی حقوق مسلمانان و تمامی آزادگان جهان بوده است هیچگاه دست از حمایت های مادی و معنوی خود برنداشته و صدای مظلومین را به گوش عالمیان خواهد رساند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های ارومیه شناسایی و بر خورد با عاملان فاجعه غم بار و تاسف برانگیز نارداران و محاکمه آنان را حق مسلم مردم مسلمان جمهوری آذربایجان دانسته و همچنین از مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم موضع قاطعی در مقابل این فاجعه اتخاذ نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا