آذربایجاناخبارایرانویژه

بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا در رسانه های آذربایجان

نامه آیت الله العظمی امام ‘سید علی خامنه ای’ رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بازتاب گسترده در رسانه های جمهوری آ ذربایجان داشته است .

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، خبرگزاری ‘سلام نیوز’ جمهوری آذربایجان در گزارش با عنوان ‘آیت الله خامنه ای نامه ای به جوانان اروپا و آمریکا نوشت’، به جزییات این نامه پرداخت .

به گزارش سلام نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این نامه ، خطاب به جوانان اروپا و آمریکا، آنها را دعوت کرد تا قربانی تبلیغات دروغ و دور از واقعیت درباره اسلام نشوند .

به نوشته این منبع خبری، آیت الله خامنه ای این نامه را در پی حادثه اخیر در فرانسه نوشت که به زبان انگلیسی در سایت رسمی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران منتشر شد .

پایگاه خبری ‘دیرلر’ نیز در گزارش با عنوان ‘نامه آیت الله سیدعلی خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی’ متن کامل این نامه ترجمه شده به زبان آذری را منتشر کرده است .

متن کامل ترجمه شده به زبان آذری نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی همچنین در پایگاه خبری ‘اهل بیت . آذ’ جمهوری آذربایجان منتشر شده است .

پایگاه خبری ‘آخار . آذ’ در گزارشی در این خصوص نوشت: رهبر عالی ایران در نامه خود به جوانان اروپا و آمریکا آنها را دعوت کرد تا با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) آشنا شوند .

به نوشته این پایگاه خبری، آیت الله خامنه ای با خطاب به جوانان کشورهای غربی نوشت، مطالعات عمیق در باره دین اسلام انجام دهند و تسلیم تبلیغات اسلام هراسی نشوند .

پایگاه خبری ‘پوبلیکا . آذ’ نیز در گزارشی با عنوان ‘آیت الله خامنه ای جوانان اروپا و آمریکا را مورد خطاب قرار داد’ نوشت: رهبر عالی ایران در نامه سرگشاده به جوانان کشورهای غربی آنها را دعوت کرد، فریب تبلیغات مضر را نخورند .

به گزارش این منبع خبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نامه خود با اشاره به این که غرب در راستای ایجاد تنفر علیه اسلام و مسلمانان تلاش می کند، جوانان اروپا و آمریکا را دعوت کرد تا اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسند و با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن آشنا شوند .

شبکه تلویزیونی ‘سی بی سی’ جمهوری آذربایجان که گزارش های خبری به چهار زبان روسی، انگلیسی، فارسی و ارمنی پخش می کند، مطالبی از این نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را پخش کرد .

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا