آذربایجاناخبارعمومی

انتقال نعمت پناه لی به اورژانس بیمارستان

رئیس حزب ملی آذربایجان نعمت پناه لی که هم اکنون در زندان به سر می برد به دلیل بوجود آمدن مشکل در وضیعت جسمانی وی در 5 مارس به بیمارستان انتقال داده شده است. همچنین خانواده وی در تاریخ 6 مارس با حضور در بیمارستان با وی ملاقات نموده اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از musavat.com ، همسر نعمت پناه لی در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: وضیعت جسمی وی در حالت متوسطی قرار دارد بنده دلیل انتقال ناگهانی وی به اورژانس بیمارستان را نمی دانم ولی ما بارها در مورد وضیعت جسمانی نعمت به مطبوعات گفته بودیم و در این زمینه به دادگاه تجدیدنظر نیز مراجعه کرده بودیم.یکی از علت های انتقال وی نیز می تواند این دلیل باشد.

هاجر پناه لی همسر نعمت پناه لی در ارتباط با ملاقاتش با همسرش گفت: با نعمت اندکی گفتگو نمودم، او از داشتن قند خون و مشکل کلیه رنج می برد ولی ما از انتقال وی به اورژانس بیمارستان بی خبر بودیم، به همین دلیل نیز بسیار نگران شدیم ، خودش با ما تماس گرفته و در این زمینه به بنده اطلاع داد. در مورد دلیل انتقال وی به اورژانس بیمارستان تاکنون هیچ جوابی را به ما نداده اند. احتمالا پس از بررسی صورت گرفته و آزمایشات علت این امر را به ما خواهند گفت.

در ملاقات با نعمت وی چندان از برخوردهای صورت گرفته در زندان ابراز نارضایتی نداشت، به دلیل اینکه این مشکل در روزهای تعطیل به وقوع پیوسته است هنوز تاکنون وی را معاینه ننموده اند.

لازم به ذکر است یادآور شویم نعمت پناه لی در 8 ژانویه 2011 دستگیر گردیده و به دلیل اتهام وارد نمودن صدمه عمدی به دیگری به مدت 6 سال  از آزادی محروم گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا