آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

انتقاد شدید سیاستمدار آذربایجانی از سکوت جهانی در برابر کشتار فلسطینی ها

نایب‌رئیس «حزب سفید» جمهوری آذربایجان، ضمن محکوم کردن یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی سکوت کسانی را که برای اوکراین اشک تمساح ریختند به باد انتقاد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، احد ممدلی کارشناس مسائل سیاسی و  نایب‌ رئیس حزب سفید جمهوری آذربایجان در صفحه فیس‌بوک خود درباره حمله به مسجدالاقصی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی نوشت: «رژیم صهیونیستی در ماه رمضان بار دیگر مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار داد. رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس به عنوان یکی از سه مکان مقدس اسلام، بار دیگر مسلمانان را قتل‌ عام کرد. در میان شهدا کودکان نیز وجود دارند. خداوند شهدای ما را بیامرزد.»

نایب‌رئیس حزب سفید آذربایجان خاطرنشان کرد: «کسانی که «اسلاوا اوکراین» را نوشتند و اشک تمساح ریختند، در مورد کشتار مسلمانان سکوت کرده‌ اند.»

احد ممدلی تأکید کرد: «قهرمان نزدیک شما زلینسکی نیز از اسرائیل قاتل حمایت می‌کند. اسرائیل فاحشه آمریکاست و برای هر کاری که انجام دهد، بهای سنگینی خواهد پرداخت. در موردش تردیدی ندارم.»

وی یادآور شد: «مسلمانان در طول تاریخ، یهودیان را از قتل‌عام و نسل‌کشی مسیحیان نجات داده‌ اند. اما در عوض تشکر برای این کار، یهودیان با حمایت مسیحیان، مسلمانان را می‌کشند.»

منبع: تسنیم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا