اخبارایرانروسیهعمومی

انتشار کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به زبان روسی

به همت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه، ترجمه روسی کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» توسط انتشارات «وچه» (از معتبرترین ناشران روس) منتشر شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، این اثر روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه و در آستانه روز جهانی قدس با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی روسیه و سفرای جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در این کشور در خبرگزاری «رویانویستی» رونمایی خواهد شد.

در این مراسم که با حضور رسانه‌های گروهی روسیه برگزار می‌شود، سخنرانان در خصوص اهمیت کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص مسأله فلسطین به ارایه نظر خواهند پرداخت.

در پشت جلد ترجمه روسی کتاب، یکی از فرازهای سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راه‌حل مسأله فلسطین به زبان روسی درج شده است.

بنا بر اعلام این خبر، کتاب فلسطین مروری است بر دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد مسأله‌ فلسطین به همراه مقدمه‌ای از دکتر علی ولایتی که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می‌پردازد.

این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسأله‌ فلسطین، آینده‌ فلسطین و راه‌حل‌های مسأله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد.

کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) پیش از این به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده و ویرایش جدید آن در اجلاس فلسطین در تهران رونمایی شد.

منبع:اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا