آذربایجاناخبارعمومیقفقاز جنوبی

املاک و دارایی های جدید شیخ قفقاز در جمهوری چک

سایت ینی مساوات جمهوری آذربایجان طی گزارشی از املاک و دارایی های جدید شیخ الاسلام الله شکور پاشازداه، رئیس اداره مسلمانان قفقاز در جمهوری چک پرده برداشت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،این اولین بار نیست که خبرهایی مبنی بر وجود املاک و دارایی های شخصی الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز در جمهوری چک گزارش می شود.نزدیک سه سال  است که آب های درمانی مورد استفاده شیخ و نیز وجود عمارت شیخ در “کارلوی واری” چک نقل محافل رسانه ای است.سال گذشته اسناد مربوط به این املاک در رسانه ها منتشر شد.و امروز ویدئوهایی برای اثبات وجود این املاک در رسانه های جمعی پخش شده است.

این روزها ویدئوهایی از مجتمع آپارتمانی شیخ واقع در “کارلوی وار” در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. به نظر می آید شیخ در هر بار سفر به این شهر در آپارتمان لوکس ۶ اتاقه که برای وی در این شهر و به منظور انجام معالجه وی تدارک دیده شده است رحل اقامت می گزیند. اما ملک شخصی وی در این شهر به این واحد آپارتمانی محدود نمی شود.وی با برادر خود جوانشیر پاشازاده چندین هتل به صورت شراکتی در این شهر خریداری کرده اند. آن ها همچنین مالک شرکت “آی نور کِی وی” در این شهر نیز می باشند. شریک برادران پاشازاده در این شرکت پزشک زن اهل چک به نام “مارکتا شیپشاکووا” است.

جوانشیر پاشازاده برادر شیخ الاسلام و نماینده مجلس جمهوری آذربایجان تمامی اخبار منتشر شده در خصوص املاک و دارایی های خود و همچنین شرکت ذکر شده را تکذیب کرده و مدعی شد که این اخبار سراسر دروغ است.

لازم به ذکر است الله شکر پاشازاده از زمان حکومت شوروی و بیش از ۳۸ سال است که بر مسند ریاست اداره مسلمانان قفقاز تکیه زده است. به گفته شاهدان عینی وی همچنین بر مافیای واردات و صادرات میوه و تره بار در جمهوری آذربایجان نظارت دارد هرچند شیخ هرگونه اخبار در این خصوص را تکذیب و مصاحبه در مورد این موضوع را رد کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا