آذربایجاناخبارترکیه

الهام علی اف با ابراز تأسف از حوادث اخیر، کودتا را به شدت محکوم کرد

دستیار امور سیاسی- اجتماعی ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرد: رئیس جمهور آذربایجان تمامی اخبار این کودتا را لحظه به لحظه دنبال کرده و با ابراز تأسف و نگرانی ازحوادث شب گذشته، این کودتای نظامی را محکوم کرده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آذرتاج، علی حسن اف دستیار امور سیاسی – اجتماعی ریاست جمهوری آذربایجان، طی گزارشی به رسانه های منطقه، ابراز تاسف الهام علی اف از حوادث اتفاق افتاده در خصوص کودتای نظامی ترکیه در شب گدشته را اعلام کرده است.
وی اذعان داشته است: رئیس جمهور آذربایجان تمامی اخبار این کودتا را لحظه به لحظه دنبال کرده و با ابراز تأسف و نگرانی ازحوادث شب گذشته ، کودتای نظامی علیه دولت این کشور را محکوم کرده است.
حسن اف در این اظهارات تصریح کرده است: رئیس جمهور، این کودتا را توطئه ای علیه منافع ملی ترکیه، حاکمیت قانون و اصول دموکراتیک این کشور عنوان می کنند؛ همچنین جناب علی اف حمایت همه جانبه خود از دولت و ملت ترکیه را بیان و سفارشات لازم به منظور کمک به ترکیه را نیز به سازمان های مربوطه در آذربایجان تاکید کرده اند.
گفتنی است؛ الهام علی اف با استقبال از اقدامات صورت گرفته برای ایجاد ثبات در وضعیت این کشور، از بازگشت دوباره وضعیت عادی زودهنگام به شهرها و مکان های دولتی ابراز امیدواری نموده است.
وی، با آرزوی شفا برای زخمیان و تسلیت به خانواده های داغدار این شهیدان به تمامی جان باختگان این حادثه طلب آمرزش نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا