آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

اقدام قابل تامل سایت های جمهوری آذربایجان در انتشار  تاریخچه سلطان فاسد و تبهکار عثمانی 

سایت "ملی" و سایت روزنامه "ینی مساوات"، در اقدامی عجیب و تامل برانگیز، تاریخچه ای از زندگی مملو از فساد و تباهی سلطان ابراهیم اول ( یکی از سلاطین فاسد امپراطوری عثمانی) را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در شرایطی که بر تمامی جهات منفی موجود یا دیرینه ترکیه و ترکها در جمهوری آذربایجان چشم پوشی می شود و توصیف های بسیار زیبا از ترک ها و ترکیه در رسانه ها ارایه می شود،  بطور تعجب آوری سایت “ملی” و سایت روزنامه “ینی مساوات”، تاریخچه ای از زندگی مملو از فساد و تباهی سلطان ابراهیم اول ( یکی از سلاطین فاسد امپراطوری عثمانی) را منتشر کردند.

در این تاریخچه کوتاه این سلطان عثمانی، تباهی جنسی و دیوانگی سلطان ابراهیم و مادرش، کوسم سلطان که در هر شرایطی از فرزندش حمایت و برای تداوم حاکمیت او تلاش می کرد، تبیین شده است.

افسارگسیختگی جنسی و دیوانگی و بی رحمی این سلطان عثمانی که بی رحمی را از پدرش به ارث برده بود، در حدی بوده است به ناچار حیطه خاصی را در دربار همانند قفس برای او در نظر گرفته بودند که تقریبا تمامی عمر خود را  در آن قفس در فساد و تباهی جنسی به سر برده و نهایتا نیز به علت تجاوز وحشیانه به دختر مفتی وقت امپراطوری عثمانی، جان خود را در این راه از دست می دهد.

انتشار تاریخچه مملو از تباهی و فساد اخلاقی و افسار گسیختگی جنسی در زندگی سلطان ابراهیم اول که به “ابراهیم دیوانه” نیز مشهور بود، در حالی که موارد مشابهی از فساد و تباهی اخلاقی و جنسی در خانواده های حاکم بر جمهوری آذربایجان جریان دارد، قابل تامل به نظر می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا