آذربایجاناخبارایران

قریشی: مسلمانان آذربایجان از حضور نتانیاهو در باکو ممانعت کنند

امام جمعه ارومیه بیان کرد:  استقبال از چنین جنایتکارانی که دست‌های آنان آلوده به خون مسلمانان است ایستادگی در برابر خدا و شراکت در جنایات آنان است.

«حجت الاسلام سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز – جمعه 19 آذر – در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: شعار اصلی روز دانشجو مرگ بر آمریکا است و موضوع نامگذاری این روز هم دشمنی آمریکا با ملت ایران از صدر تاکنون است، ولی برخی چنین روزی را سعی دارند به انقلاب ستیزی تبدیل کنند.

«حجت الاسلام قریشی» هر نوع اقدامی که به اتحاد مسلمانان ضربه بزند را بدخواهی با دین عنوان و اضافه کرد: چنین افرادی بد مسلمانان را می‌خواهند.

وی با اشاره به 16 آذر روز استکبارستیزی، ابراز کرد: شعار اصلی روز دانشجو مرگ بر آمریکا است و موضوع نامگذاری این روز هم دشمنی آمریکا با ملت ایران از صدر تاکنون است، ولی برخی چنین روزی را سعی دارند به انقلاب ستیزی تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: نباید به افرادی که بر اساس تأکید الهی در دلشان غل و غش است اجازه داد در روز استکبارستیزی به دانشگاه‌های ما آمده و برای زدودن علاقه جوانان و فرزندانمان به انقلاب و اسلام تلاش کنند.

وی به حضور «نتانیاهو» در باکو اشاره و اعلام کرد: استقبال از چنین جنایتکارانی که دست‌های آنان آلوده به خون مسلمانان است ایستادگی در برابر خدا و شراکت در جنایات آنان است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به کلام الهی که مسلمانان را از همنشینی و اعتماد به قوم یهود پرهیز می‌دهد، گفت: ندای امام حسین(ع) در روز عاشورا در صورت نداشتن دین آزادمردی بود و مسلمانان کشور آذربایجان باید متوجه این مسئله بوده و از حضور نتانیاهو در باکو ممانعت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا