آذربایجاناخبارنخجوان

دعوت رییس اتحادیه نقاشان نخجوان از هنرمندان ایرانی

رییس اتحادیه نقاشان جمهوری خودمختار نخجوان در دیدار خود با وابسته فرهنگی ایران، از هنرمندان ایرانی برای شرکت در جشنواره بین‌المللی نقاشی نخجوان که خرداد سال آینده برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ؛ حسین آقازاده، وابسته فرهنگی ایران در نخجوان با الویه حمزه‌اوا، نماینده مجلس ملی و رییس اتحادیه نقاشان جمهوری خودمختار نخجوان دیدار کرد.

در این نشست که در محل دفتر ریاست اتحادیه نقاشان نخجوان برگزار شد، وابسته فرهنگی ایران، انتخاب الویه حمزه‌اوا را به عنوان نماینده مردم نخجوان در مجلس ملی جمهوری آذربایجان تبریک گفت. وی همچنین گفت: دوره جدیدی از روابط ایران با کشورهای همسایه آغاز شده و کثرت تبادل هیأت‌های عالیرتبه دو کشور دوست و همسایه در یک سال اخیر مؤید این مطلب است و جامعه هنری ـ فرهنگی ایران، به ویژه استان‌های هم مرز با نخجوان، آماده ارتقا و توسعه تعاملات و تبادلات فرهنگی به طور متقابل است.

در ادامه رییس اتحادیه نقاشان نخجوان نیز از گسترش همکاری‌های دوجانبه استقبال کرد و گفت: در خرداد ماه سال 95 جشنواره بین‌المللی نقاشی در نخجوان برگزار خواهد شد و این فرصتی است که هنرمندان و نقاشانی از ایران نیز بتوانند در صورت معرفی از سوی وابستگی فرهنگی در این رویداد هنری شرکت کنند.

حمزه‌اوا ادامه داد: در این فستیوال هنرمندانی از کشورهای مختلف شرکت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا