آذربایجاناخبارقره باغ

اعتراض گسترده به برنامه های غیر اخلاقی شبکه های آذری در بهبوهه جنگ قره باغ

گروهی از مجروحین جنگ قره باغ ،درباره برنامه های پخش شده در زمان درگیریهای قره باغ و پخش برنامه های غیر اخلاقی ،شاد و موسیقی از رئیس  صدا و سیمای آذربایجان انتقاد  و بیانیه ای در این خصوص صادر کردند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از شبکه های کشور آذربایجان  در این بیانیه آمده است : 
“ما از تک تک شما خواهش می کنیم که به خاطر شهدای که در این درگیری برای کشورمان دادیم احترام گذاشته و از پخش برنامه های شاد و برنامه های غیر اخلاقی  دست بردارید. ما نمی گوییم که گریه کنید ما نمی گوییم که به مناطق جنگی قره باغ برید و با دشمنان ارمنی مبارزه کنید بلکه می گوییم به خاطر احترام به شهدای و جانبازانی  که در این جنگ داده ایم خواهشا برای مدتی از این کار دست بردارید. “
در زمان درگیریهای اخیر  گروهی از خواننده ها و گروه های  موسیقی در مناطق جنگی حضور پیدا کرده و به اجرای مراسم برای سربازان می پردازند ، ما به این کار ها نیاز نداریم.ما به تمام دوستان و هم وطن هایمان می گوییم که برای احترام گذاشتن به نزدیک 100نفر از جوانان ما که در این درگیری زخمی یا شهید شدند احترام بگذارند واز این گونه برنامه ها دست بردارند.
ما عده ای از مجروحین مناقشه قره باغ از رئیس صدا و سیمای آذربایجان می خواهیم که به خواسته های ما جامع عمل پوشانده واگر به این درخواست ما توجه نکند ما از طریق برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را به گوش آنها خواهیم رساند. خداوند به شهدای این مناقشه رحمت و سربازان این کشورمان را در سایه خود حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا