آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایران

امام جمعه بیله سوار: ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند

امام جمعه بیله سوار گفت: ایران به دوستی با جمهوری آذربایجان افتخار می کند و امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر خطاب به رئیس جمهوری آذربایجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند به رفاقت و دوستی خود با کشور آذربایجان و امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم که از این طریق برای توسعه و عمران هر دو کشور قدم‌هایی را برداریم.

امام جمعه بیله سوار به فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را به تمامی مردم ایران اسلامی تبریک گفته و ورود حضرت امام راحل (ره) به میهن را بازگشت مرجعیت تشیع به آغوش اسلام دانست.

حجت الاسلام عزیری به تعبیر حضرت امام (ره) که فرموده اند “انقلاب ما انفجار نور” بود اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به رهبریت امام راحل (ره) در برابر استکبار و تمامی سردمداران آنها یک تنه ایستاد تا نمادی شود برای تمامی آزادی خواهان جهان و امروز دشمن از همین گسترش و صدور روحیه مقاومت در کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه هراسان است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه افزود: از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار انتظار دارم دهه فجر امسال به صورت ویژه در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت در این راستا برنامه‌های خوبی مثل برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، مسابقات مختلف ورزشی، پویش‌های مختلف و … می‌تواند در نسل نوجوان و جوان تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن اشاره به توان قدرت دفاعی ایران اسلامی در جهان، رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) را برترین عامل قدرت و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب دانست و گفت: قدرت ایران بود که ترامپ ذلیلانه کاخ سفید را ترک کرد و الان بایدن با ترس و اضطراب سخنرانی می‌کند.

حجت الاسلام عزیری گفت: امروز با سه نوع تفکر و جبهه در داخل روبرو هستیم، که اولی افرادی هستند که با تزریق اطلاعات غلط به جامعه، ناامیدی برای مردم به ارمغان می‌آورد و دومین گروه کسانی هستند که فقط و فقط خواستار ارتباط با استکبار هستند و کارکرد روحانیت را فقط در مباحث دینی قلمداد می‌کنند و آخرین گروه کسانی اند که به عنوان نفوذی از آنان نام برده می‌شود که در برخی مسئولیت‌ها قرار گرفته اند و مشغول کارهایی هستند که به این نظام ضربه وارد کنند.

امام جمعه بیله سوار در پایان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، جایگاه زن را رفیع دانسته و به مادران توصیه کرد نقش زهرایی خود را به ویژه در تربیت فرزندان به درستی ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا