آذربایجاناخبار

پایتخت جمهوری آذربایجان شاهد تظاهراتی دیگر خواهد بود

احزاب تشکیل دهنده شورای ملی در حال مذاکره برای برگزاری تظاهرات در باکو و در آستانه نشست ویلنیوس اتحادیه اروپا و یا حتی زود تر هستند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل  از فاکت خبر، احزاب تشکیل دهنده شورای ملی در حال مذاکره برای برگزاری تظاهرات در باکو و در آستانه نشست ویلنیوس اتحادیه اروپا و یا حتی زود تر هستند.
یکی از سران احزاب شرکت کننده در این تظاهرات در مصاحبه با خبرنگار روزنامه مساوات ضمن تاکید بر لزوم برگزاری این تظاهرات گفت: این تظاهرات در آینده ای بسیار نزدیک برگزار خواهد شد و ممکن است هر لحظه احزاب مخالف در این باره به تصمیم نهایی برسند.

وی درباره اهداف این تظاهرات گفت: موضوع اجلاس ویلنیوس اتحادیه اروپا و سفر رئیس جمهور آذربایجان به لیتوانی برای شرکت در این نشست و تلاش جمهوری آذربایجان برای نفوذ بیشتر در اتحادیه اروپا اصلی ترین محور اهداف این تظاهرات است.
وی با اشاره به اهداف دیگر این تظاهرات اضافه کرد: تظاهرات احزاب مخالف جمهوری آذربایجان که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد پیام هایی نیز برای روسیه خواهد داشت.
این مقام مسئول یکی از احزاب مخالف جمهوری آذربایجان که نامی از وی در رسانه ها منتشر نشده است همچنین در باره هماهنگی برگزار کنندگان این تظاهرات با شهرداری باکو گفت: هر لحظه ممکن است برگزار کنندگان این تظاهرات شهرداری پایتخت را از برگزاری این تظاهرات آگاه کنند.
گفتنی است شورای ملی احزاب مخالف که تلاش زیادی برای ابطال انتخابات ریاست جمهوری اخیر در آذربایجان انجام داد؛ پس از رسیدن پیام تبریک های پی در پی از سران کشور های سراسر جهان و تأیید شدن این انتخابات توسط اتحادیه اروپا مدتی بود فعالیتی از خود نشان نمی داد تا این که اخیرا به نظر می رسد احزاب مخالف این کشور می خواهند باری دیگر میزان نفوذ خود را در بین مردم کشورشان محک بزنند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا