اخباراردبیلترکیه

از سرمایه‌گذاران کشور ترکیه در اردبیل استقبال می‌کنیم

استاندار اردبیل گفت: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، از سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای استقبال می‌کنیم.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از تسنیم ، مجید خدابخش در دیدار با سرکنسول ایران در ترابزون ترکیه در اردبیل اظهار داشت: مسئولان استان اردبیل برای ایجاد تعامل با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه در بخش‌های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی از آمادگی کاملی برخوردارند و از ورود سرمایه‌گذاران ترابزون به استان اردبیل استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به بسترهای آماده سرمایه‌گذاری در اردبیل تصریح کرد: فعلان بخش خصوصی ترکیه می‌توانند با بهره‌گیری از کارخانه‌ تولید پوشاک در اردبیل در زمینه تولید لباس سرمایه‌گذاری و فعالیت کنند که این روند می‌تواند در آینده نتیجه خوبی را برای هر دو طرف رقم بزند.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل، راه آهن و بخش گردشگری نظیر ساخت هتل، اقامتگاه‌هاتی مسافر و مناطق نمونه گردشگری از جمله بسترهای آماده برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور ترکیه در اردبیل است.

خدابخش بیان کرد: افزایش تعامل در بخش‌های ورزشی و دانشجویی نیز یکی دیگر از همکاری‌های دو استان ترابزون و اردبیل است که می‌تواند خروجی خوبی برای طرفین داشته باشد.

وی اظهار کرد: رایزنی‌های چندین شرکت ترک برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل در حال انجام است که امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی زمینه‌های رشد در بخش‌های مختلف در استان اردبیل فراهم شود.

استاندار اردبیل گفت: سرکنسول ایران در ترابزون دیدارهایی با شهردار ، مدیرکل ورزش و جوانان و نیز اعضای اتاق بازرگانی و کشاورزی اردبیل انجام داده که در این راستا بسترهای همکاری اردبیل با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه در حال بررسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا