آذربایجاناخبارقره باغ

ارمنستان به میل خود قره باغ را ترک نخواهد کرد

روشن احمدلی: «دولت آذربایجان باید موضع سیاسی خود را بیان کند و سرزمین های خود را از نیروهای تجزیه طلب و اشغالگر آزاد کند»

روشن احمدلی رییس جنبش مقاومت اسلامی برای آزادی قره باغ در مصاحبه با سایت بیرلیک. آذدر خصوص وضعیت بحرانی ایجاد شده در مناطق جنگی در روزها و هفته های اخیر گفت: «نقض جدّی و متمادی آتش بس در جبهه ها همیشه بوده است. این هم بیانگر آن است که طرف ارمنی با هدف ایجاد خلل در گفت و گوهای صلح تلاش میکند تا طرف آذری را علاقه مند به جنگ نشان دهد. از این رو، ارمنستان اشغالگر همیشه به این گونه اقدامات تخریبی دست می زند.»
به گفته ی ایشان، افشا سیاست پنهانی اشغالگری ارمنستان از سوی آذربایجان در مجامع بین المللی و تقویت تدریجی توان مندی های نظامی و اقتصادی دولت آذربایجان، ارمنستان را به انجام این گونه اقدامات وادار می کند.
در عین حال، ارمنستانبرای حل و فصل مناقشه ی قره باغ مانع ایجاد می کند. به هر حال، عدم امکان حل و فصل این مشکل از راه مذاکره و صلح آمیز به اثبات می رسد. تمامی این ها ثابت می کند که ارمنستان به کمک حامیان خود در فکر آزادی سرزمین هایی که اشغال کرده است، از راه های گفت و گوهای عادلانه ی صلح نیست. از این رو، دولت آذربایجان باید موضع خود را مشخص کند و سرزمین های خود را از نیروهای تجزیه طلب و اشغالگر آزاد کند.

منبع: بیرلیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا