آذربایجاناخبارارمنستان

ارمنستان برای پ.ک.ک سرباز می فرستد

عضو مجلس جمهوری آذربایجان، قنیره پاشایوا، با اشاره به فرستادن سرباز از سوی ارمنستان برای پ.ک.ک، برای جنگ با ترکیه، افزود:”حتی تابوت های کشته شدگان پ.ک.ک را با پرچم های ارمنستان و گروهک پ.ک.ک می پوشانند.”

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری، عضو مجلس جمهوری آذربایجان در سالگرد قتل عام خوجالی به صورت سخنران به همایش “قتل عام خوجالی و جنایات ارامنه در آناتولی” در دانشگاه ساکاریای ترکیه شرکت کرد. در این دانشگاه یک دقیقه برای بزرگداشت کشته شدگان خوجالی سکوت اختیار شد و سپس سرودهای ملی ترکیه و آذربایجان خوانده شد.
ارمنستان برای پ.ک.ک سرباز می فرستد
پاشایوا، با اشاره به فرستادن سرباز برای حمایت از پ.ک.ک، از سوی ارمنستان، برای جنگ با ترکیه افزود: “تا به حال کسانی که قتل عام بزرگ خوجالی را انجام داده و شهری مثل خوجالی را به کلی از روی زمین نابود کرده اند، در مقابل عدالت پاسخ گو نشده اند. امروز هم برای جنگ با ترکیه برای پ.ک.ک سرباز می فرستند، کشته شدگانشان را هم با پرچم های پ.ک.ک و ارمنستان می پوشانند.شخصی مثل “سئیران اوهانیان” که دستش در قتل عام خوجالی به خون آغشته شده به مراسم عزاداری اعضای پ.ک.ک می رود و در سطح دولتی چگونه کمک رسانیشان به تروریسم را آشکارا به جهانیان بیان می کند.”
هدف این بیداری تروریسم تضعیف ترکیه می باشد
عضو مجلس جمهوری آذربایجان، گفت: “چیزی که در ظاهر دیده می شود گروهک تروریستی است لیکن دست های پشت پرده افراد دیگر هستند.سلاح ها از چه کسانی می رسد، پول از چه کسانی می رسد، کمک رسانی سیاسی از چه کسانی است را ببینید، شرایط را متوجه خواهند شد.”
پ.ک.ک تبدیل به تامین کننده منافع ۵ عضو دائمی سازمان ملل شده است
در ادامه پاشایوا با اشاره به تامین منافع ۵ عضو دائمی شورای امنیت از طرف پ.ک.ک گفت:”تروریسم جهانی و عدالت جهانی وجود ندارد. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر قدرت داشته باشی هر چیزی می توانی انجام دهی. اگر قدرت داشته باشی می توانی بروی به یک منطقه و کیلومترها بمباران انجام دهی، می توانی سربازان خود را جمع کرده و بروی، می توانی اشغال انجام دهی، جهان در ارتباط با تروریسم بحرانی ترین شرایط را سپری می کند. پ.ک.ک تبدیل به تامین کننده منافع ۵عضو دائمی سازمان ملل شده است، مثلا در ارتباط با مسائل لیبی حتی یک ماه هم منتظر نشده وارد عمل می شوند، لیکن اگر به دردشان نخورد خاک های آذربایجان ۲۴ سال تنها بروی کاغذ می ماند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا